Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie, jak mam zimny silnik do przy odpalaniu na benzynie i przygazowywaniu gwaltownym silnik sie dlawi, ustepuje to po nagrzaniu silnika, wtedy pracuje plynnie i wkreca sie od dolu. Najprawdopodobniej padl czujnik temp ktory podaje dane do kompa, no iwlasnie jest problem, bo obok siebie wystepuja dwa czujniki, niebieski i chyba zolty, jest troche slaby dostep, bo pod kolektorem jest umiejscowiony i nie moge sie dostac do niego zeby numery spisac, czy ktos sie orientuje ktory to moze byc z czujnikow 11 czy 13 ?? podaje link do opisu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AJ51&mospid=47273&btnr=11_1342&hg=11&fg=15

 

czy ktos juz wymienial taki czujnik? czy trzeba zrzucac caly kolektor ssacy aby sie do niego dostac ?

BMW e39 525d M57

GG 3437874

Opublikowano
Jeżeli się nie mylę to czujnik temp dla kompa ma dwa przewody w kostce a czujnik dla wskaźnika ma jeden przewód.
Opublikowano

ja to wymienialem, ale w 320. Arton ma racje. mamy troche wieksze silniki od twojego, ale stawiam na analogie. niebieski powinien być dwupinowy i podawac odczyt na sterownik (kosztuje 20zł), brazowy jednopinowy podaje odczyt na wskaznik na desce. poszukaj w moich postach, a jak bedziesz wymienial to uwazaj bo jak wykrecisz to trysnie plyn. w twoim przypadku ja bym raczej stawial na zawory, albo wtryskiwacz rozruchowy albo jakisz czujnik od niego jesli cos takiego masz. jesli to bylby czujnik o ktory pytasz to raczej silnik wariowalby takze po nagrzaniu, a glownie falowalby obrotami od przygasania do bardzo wysokich.

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.