Skocz do zawartości

520i Stuki w tylnym zawieszeniu przy ruszaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

 

Mam świadomość, że ten temat był wałkowany tysiące razy, ale mój problem jest dosyć dziwny. Wiele osób pisze, że to mogą być tuleje pływające, by to potwierdzić pojechałem na szarpaki. Diagnosta sprawdzał wnikliwie ale ciężko było wywołać stuk. Raz na ile było słychać z tylnego lewego koła, więc chyba łącznik wału można wykluczyć. Diagnosta stwierdził brak luzów na tulejach. Jak wam się to widzi. Ten stuk jest tak denerwujący, że chciałbym go jak najszybciej wyeliminować. Macie może jakieś pomysły? Jakiś amortyzator albo inne podzespoły? Ja już zgłupiałem. :cry:

 

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
A dyferencjał? Przy ruszaniu będzie stuk, chyba, że to typowo z zawieszenia.
Opublikowano
a w jaki jeszcze sposób można wykryć tuleje na belce? Dzisiaj jechałem i zacząłem skręcać kołami to też pukało. Jak ruszam z jedynki to jest tak jakby podwójne stuknięcie
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a w jaki jeszcze sposób można wykryć tuleje na belce? Dzisiaj jechałem i zacząłem skręcać kołami to też pukało. Jak ruszam z jedynki to jest tak jakby podwójne stuknięcie

Miałem u siebie podobnie.

Jeśli przy ruszaniu, słyszysz z tyłu auta dźwięk ,, tyk, tyk " to winna jest luźna tuleja pływająca w zwrotnicy.

Diagnoza wcale nie była taka prosta, bo luz był dla mnie niezauważalny.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.