Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam BMW E60 2006r z silnikiem 2.0d 163 km. Przebieg auta 140tyś km. Problem mojego samochodu jest następujący - głośna praca silnika w tym świszczenie paska, na zimnym silniku na niskim biegu puszczenie gazu wywołuje głośny dźwięk z silnika, ponadto po zgaszeniu silnika przez pół sekundy słychać zatrzymujący się pasek. Przy 110tyś zostało wymienione koło pasowe. Jakieś pomysły? Koło pasowe czy coś innego?

Opublikowano
Zaczą bym od piszczenia bo nie wiele słychać zobacz może masz w rowkach na którymś kole pasowym brud i przez to piszczy a jak nie zmień pasek.
Opublikowano
dźwięk się nasila przy skręcaniu, ponadto na postoju rura wydechowa trzęsie się i także hałasuje, może to mieć jakiś związek
Opublikowano
Układ pasowy napędza pompę wody, pompę wspomagania, alternator. Jest jeszcze rolka prowadząca i rolka ramienia napinacza. Najszybciej i najprościej to odciągnąć napinacz paska, zrzucić pasek i kręcić ręką poszczególnymi kołami/rolkami. Być może da się coś usłyszeć i stwierdzić, która rolka piszczy. A koło pasowe jakiej firmy? Bo z informacji użytkowników najlepiej sprawdza się koło firmy Corteco, z innymi producentami może być rożnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.