Skocz do zawartości

E46 320D 136KM - metaliczne stuki w okolicy silnika


Mareve

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś tygodnia pojawiły się dziwne metaliczne stuki.

Na zimnym silniku stuka mocno na ciepłym praktycznie w ogóle, wydaje mi się że się nasilają.

Czy ktoś ma pomysł co to może być?

Może łańcuch rozrządu ?

 

Filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=UBdAsP0ZHCY&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zdejmij pasek osprzętu i wtedy odpal.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie kupuj najtańszych zamienników, bo nie sprawdzają się, załóż corteco lub ina.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
przy zakładaniu nowego tłumika zdejmij całkiem pasek i wtedy wymien odkreć sruby i wymien i dokreć nowe i wtedy zakladaj pasek tak nic nie zdziałasz ja tak zrobilem i jest elegancko :) chyba ze ktos ma inny pomysł ja tak robiłem i jest ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bez problemu nałozyłem . A jakiej firmy masz koło pasowe na pierwszy montaz w BMW wchodzi Corteco 650zł kosztuje ale nie powduje drgan paska ani nic tylko to koło jak do BMW inne to szajc INA moze jeszcze ale najlepiej corteco pewne na 100 %
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie marki co wyminiełes bedą sprawiać ze pasek ten od osprzętu bedzie ci dołem skakał jak wścikły byk na krowe przerabiałem to Getes Delphi dyaco porazka doperio Coretco zalatwilo sprawe jest głosno o na youtube trzymaj linka

 

 

tu masz np SNR też lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziś ściągnąłem paski i odpaliłem auto i stuki ustały.

Na pewno to nie koło pasowe, wydaje mi się przy elemencie napinającym pasek czegoś brakuje.

Również ma luz na śrubach od napinacza, może są nie oryginalne śruby? Ale wątpię...

Według tego schematu wszystko mam:

https://www.gg.pl/dysk/atfo68ZevLgna9fo68Zeq7U/e46(88).png

 

Filmik jak to wygląda:

https://photos.google.com/share/AF1QipN1Ea3j3XuN1P063y-vF4Uy0MUEzrxVZvLSOHoxb9NGI9e6YgwacNZEWj5EDWZwaw?key=UExHZ05vcXF5M3hGZEo5ZnZmQWllRDNkcVdTcmdB

 

Filmik z pracą silnika:

https://goo.gl/photos/xbMG8mm4oqtqezAg6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złozne masz dobrze . ale Filmik mi sie nie otwiera i pierwszy link kurcze i jak wykluczyles koło pasowe ? śruby raczej nic do tego nie maja napinacz masz nowy z jakiej firmy i rolki w jakim stanie są? najlepiej pokrecic nimi bez paska czy faluja i czy nie kreca sie za lekko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie coś od napinacza hmm a powiedz mi ta śruba jest cały czas ta sama ? np jak wymieniles tlumik drgan to ta sruba juz byla czy sztukowales nową bo to wyglada tak jak by to niedokrecone było probowales sciagnac pasek i jszcze raz odkrecic i przykrecic ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.