Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jakiś tydzień temu nabyłem sobie owe auto z silnikiem 4.4 i przy powrocie do domu w pewnym momencie auto po prostu zgasło i trzeba było holować. Po jednej nocy auto znowu zapaliło i działało aż do wyłączenia lecz kolejnego dnia znowu nie chciało odpalić. Zapalił się check engine, dałem go na komputer i oto lista błędów:

26 Multiplicative Mixture Adaptation Part Load Bank 1

33 Inlet Camshaft Control Bank 1

34 Inlet Camshaft Control Bank 2

 

Od razu odpowiadam na pytania:

1. Uszczelki - były sprawdzane i wychodzi, że jest w porządku.

2. VANOS - Silnik jak działa to na gaz reaguje celująco i nie dochodzą z niego żadne stuki.

Właśnie niedawno po złożeniu kolektora odpalił i pojechał tylko 500m i znowu zgasł, czy ktoś ma może jakieś pomysły?

Opublikowano

Dodam jeszcze, że nie mam LPG, nie zamierzam zakładać.

 

Właśnie doszliśmy do tego, że pompa paliwa jest zasyfiona i ma bardzo małe ciśnienie nie mówiąc już o tym, że przerywa swoje działanie. Więc na początku do wymiany będzie pompa.

Opublikowano

Oakzało się jednak, że problem z gaszeniem się silnika generowała pompa paliwa wraz z filtrem paliwa. Po wyjęciu pompy i strzepnięciu jej leciał z niej muł, a filtr na szczęście jeszcze to wszystko trzymał.

Co do błędów to kontrolka check engine zgasła i wszystkie błędy udało się skasować, ale po przejechaniu kawałek nie sprawdzałem na komputerze, więc dzisiaj jeszcze podjadę do mechanika i sprawdzę komputer.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.