Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bez zdejmowania zderzaka narobisz sobie szkód, jeśli masz pod maską kierownicę powietrza i kratkę na wentylatorze.

Jeśli auto jest po strzale w przód i złożone niefachowo, to wymienisz śmiało.

 

Zdjęcie zderzaka zajmie ci 10 minut:

- po dwa kołki na jedną kratkę zderzaka;

- pod kratkami, po jednej śrubie trzymającej zderzak;

- po dwa wkręty w nadkolu, pod którymi jest jeszcze 1 wkręt trzymający zderzak z kazdej strony;

- wysuwasz zderzak do przodu;

- odpinasz wtyczki halogenów.

Koniec.

 

Ilości kołków i wkrętów mogą być nieznacznie inne ponieważ piszę to z głowy, po kilku latach od wymiany.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
A ja tam gmerałem ze trzy razy bez zdejmowania zderzaka.Z tego co pamiętam,to musiałem wywiercić mały otwór na śrubokręt w plastiku co jest pomiędzy tymi jakby nerkami pod maską.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
Zrobione 45 minut roboty odkręciłem siatke , przed wiatrakiem siatke idzie w dół jest bardzo mięka niema problemu z jej wygięciem opornica wymieniona od pierwszego biegu wiatrak śmiga

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.