Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Pacjet n53b30a. Szarpanie na zimnym silniku tzn po ok12h stania. nie mam problemów z odpalaniem. Odpalam silnik i wszystko jest ok wskakuje na ok1000 obr i dalej okdopiero jak wyłącza ssanie to zaczynaja się problemy zaczynaja

29D2-brak iskry na 6

29D0-brak iskry na 4,wyłączony wtryskiwacz

29CC-brak iskry na kilku cylindrach

Wszystkie świece wymienione,cewki,wtryskiwacz4 i 6 wymieniony

Po wykasowanu błędu silnik pracuje ok

Dzięki za pomoc

Opublikowano

Dodam ze miałem problemy z Nox-em ale po wypalaniu kod zniknął teraz nie ma problemu przełącza podczas jazdy bez problemów. Przed wypalaniem spalanie ok11 po 9 na 100km.

czy mogę jakoś zresetować wtryski?tak jak kasuje się wszystkie adaptacje!Może ktoś ma mechanika godnego polecenia uk leeds?

Opublikowano
Po wymianie wtrysków trzeba je zakodować inaczej napewno nie bedą kontabidilne z reszta . Przechodziłem temat dość długo i wiem teraz z doświadczenia zecetryski wymienia sie wszystkie na raz tak jak świece czy cewki . Inaczej problem wraca i skutki nie równej pracy na zimnym silniku powodują niesamowite konsekwencje tak jak czujniki vanosa itp
Opublikowano
Aby zakodować wtryskiwacze w silnikach N53 należy najpierw zresetować sterownik , potem zakodować pokolei wtryskiwacze . Tak powiedział mi fachman z BMW
Opublikowano
Mogę to zrobici inpa?musze je wyciągać czy odzywam dane z wtrysku które potrzebuje z zamontowanego?no i które dane potrzebuje??dzieki za pomoc. Bo jest duże prawdopodobieństwo ze wymienili mi wtryski na 4 i 6 a nie wykasowali ich danych
Opublikowano

Dane z wtrysków odczytasz po zdemontowaniu czarnej osłony silnika . Latarka i w moim przypadku okulary ułatwiły mi sprawę . Natomiast czy idzie to zrobić inpa to nie wiem i tu niestety ci nie potrafię pomoc

Kod wtrysków to same cyferki w dwóch poziomach 6 cyfr W lewej części wtrysku

Opublikowano
Kodowanie zrobione ALE nr wtrysku wskakiwał poprawnie a druga wartość np 1.83 zmieniało na 1.82 kolejny 2.22 na 2.20 czy to normalne??????robilem to dzisiaj temp na zewnątrz 28 stopni i nie szarpało jak odpaliłem silnik jak to nie wtryski to może coś wspólnego ma z ta dolegliwością przepływała bo tam siedzi czujnik temp??????
Opublikowano
Z kodowaniem tak jest , ze wartości podane przez ciebie potem przekształcane są przez sam komputer w aucie . Masz jakieś błędy ? . Może kodowanie pomogło , jeżeli nie ... To musisz odczekać aż pojawi sie błąd . U mnie to samo było i skończyło sie wymiana wszystkich wtrysków , nowym softem i nie zła sumka z portfela
Opublikowano
Fakt , auto doinwestowane trochę . Dziś woadly niwe hamulce oryginały + płyn hamulcowy . Jeszcze olej i filtry jak znajdę czas i jakiś czas mam nadzieje będę miał spokój
Opublikowano
Przez dłuższy okres śledziłem polskie i niemieckie fora borykających się z problemami w silnikach N53 i powiem ci ze może 10% ludzi pisało ze po wymianie jednego czy dwóch wtrysków rozwiązała problem . Sam tez tak zrobiłem i radość była krótka . Sprawa nie jest tania tak ze rozważ swoją decyzje na spokojnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.