Skocz do zawartości

robertdrozdzik

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 325i n53

Osiągnięcia robertdrozdzik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nie chciałem zapeszyć ze wymieniłem a tu jeszcze coś wyskoczyło albo dalej to samo po wymianie. Kolo £1000 -6 wtrysków,świeczek i cewek z robocizna!bez softa!!!
  2. Zastanawia mnie dlaczego po odłączeniu przeplywki chodzi tak samo i nie ma spadku mocy. Zastanawiam się czy nie wymienić tylko bank2 wtryskow
  3. 1800 nie mało ale najważniejsze ze zrobione!!!
  4. Ile za całość?ja będę coś kombinował żeby się tego pozbyć!!!!
  5. Kodowanie zrobione ALE nr wtrysku wskakiwał poprawnie a druga wartość np 1.83 zmieniało na 1.82 kolejny 2.22 na 2.20 czy to normalne??????robilem to dzisiaj temp na zewnątrz 28 stopni i nie szarpało jak odpaliłem silnik jak to nie wtryski to może coś wspólnego ma z ta dolegliwością przepływała bo tam siedzi czujnik temp??????
  6. Mogę to zrobici inpa?musze je wyciągać czy odzywam dane z wtrysku które potrzebuje z zamontowanego?no i które dane potrzebuje??dzieki za pomoc. Bo jest duże prawdopodobieństwo ze wymienili mi wtryski na 4 i 6 a nie wykasowali ich danych
  7. Te wtryski wymienili mi na gwarancji i było ok przez 2miesiace.moge je jakoś zresetować inpa?
  8. Ja nie mam problemu z korkiem bardzo łatwo się otwiera i zaczyna szarpać po zamknięciu się uspakaja !
  9. Witam wszystkich Mam pytanie odnośnie n53 silnika ja mam go w 3 a tam niewiele mogę znaleść ! Po 12 godz postoju szarpie silnikiem wywala kontrolkę plus kody 29d2 29d0 29cc Cewki nowe świece również. Wtrysk na 4 i 6 wymieniony na gwarancji ale nie wiem czy było jakieś kodowanie czy nie bo to Anglia Czy mogę je zresetować w inpa?
  10. Witam podepnę się pod temat. N53 silnik.pokazala się błąd czujnika noc. Wypaliłem go wartość spadła do 60 a teraz przeskakuje między 3 trybami podczas jazdy w wartość już wzrosła do 400 czy to normalne?czy muszę zrobić jaka adaptacje biegu jałowego albo cus?bo mam brak iskry na kilku palnikach!!! Takie błędy mam codziennie rano29d2,29d0,29cc Dzięki
  11. Dodam ze miałem problemy z Nox-em ale po wypalaniu kod zniknął teraz nie ma problemu przełącza podczas jazdy bez problemów. Przed wypalaniem spalanie ok11 po 9 na 100km. czy mogę jakoś zresetować wtryski?tak jak kasuje się wszystkie adaptacje!Może ktoś ma mechanika godnego polecenia uk leeds?
  12. Witam wszystkich Pacjet n53b30a. Szarpanie na zimnym silniku tzn po ok12h stania. nie mam problemów z odpalaniem. Odpalam silnik i wszystko jest ok wskakuje na ok1000 obr i dalej okdopiero jak wyłącza ssanie to zaczynaja się problemy zaczynaja 29D2-brak iskry na 6 29D0-brak iskry na 4,wyłączony wtryskiwacz 29CC-brak iskry na kilku cylindrach Wszystkie świece wymienione,cewki,wtryskiwacz4 i 6 wymieniony Po wykasowanu błędu silnik pracuje ok Dzięki za pomoc
  13. prosze o zamkniecie tematu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.