Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy,

 

muszę wymienić amortyzatory przednie.

 

Wg katalogu BMW, amroki mają inne numery katalogowe dla zwykłego zawieszenia i inne dla S226A.

 

Ja posiadam zawieszenie S226A.

 

Wchodząc np w katalog Sachs, tam dla zwykłego zawieszenia i dla sportowego dedykowany jest ten sam amortyzator :roll:

 

Trochę zgłupiałem.

Chciałbym żeby w aucie nic nie zmieniać w stosunku do tego co było fabrycznie, ale z drugiej strony średnio widzi mi się pchać do 13 letniego auta oryginały z BMW za ciężką kasę.

 

Nie chce też mi się wierzyć, że nie ma żadnego zamiennika dla oryginału.

 

Co radzicie?

Opublikowano

tu masz z serwisu za skromne: 1 458,54 zł szt

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/3453523-amortyzator-przedni-lewy

 

 

według RealOEM

https://www.realoem.com/bmw/pl/part?id=PA91-EUR-09-2004-E83-BMW-X3_30i&mg=31&sg=10&diagId=31_0671&q=31313453523

 

np : takie możesz sobie założyć

https://www.czesciauto24.pl/bilstein/7620072

 

pełno jest tego wystarczy się przyłożyć i poszukać .

he he

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Siara, dziękuję za odzew, ale chyba się nie zrozumieliśmy.

 

To że z oryginału mogę dostać, to wiem, wiem również ile kosztują.

 

Na realoem też grzebałem.

Podlinkowane przez Ciebie Bilstein nie sa opisane do jakiego zawieszenia mogą być zastosowane.

 

Dalej jestem w punkcie wyjścia. Sachs, KYB, Monroe nie rozdzielają swoich produktów na zawieszenie zwykłe i zawieszenie sportowe. Wszystko pchają do jednego wora.

O Bilstein czytałem, zajrzałem do ich katalogu i tam też nie ma podziału na zawias STD lub Sport.

 

Dalej jestem w punkcie wyjścia. Nie mogę znaleźć zamiennika dla oryginału w zawieszeniu S226A.

Opublikowano

Miałem ten sam problem , jak szukałem sprężyn na tył do zawieszenia S226A

W niektórych opisach nie ma wyszczególnienia czy do standardu czy do M technic

 

Amorki które ci podałem wcześniej też są do tego zawiasu.

w spisie mają tylko te numery:

 

BILSTEIN B4 Gas

 

BMW (31300363601)

BMW (31303413145)

BMW (31303451395)

BMW (31 31 3 453 523)

 

te same co podaje RealOEM , ale takie też pasują do każdego E83

z tego chyba co się orientuję to odbojnik amora jest inny też dla S226A jak dla standardowego

 

zobacz te :

w opisie jest zaznaczone

https://www.euautoczesci.pl/czesc/kyb/7428473

 

tu masz jeszcze takie:

BILSTEIN - B6 SPORT

https://www.czesciauto24.pl/bilstein/1044363

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
A dzwoniłeś do Maćka z czescidobmw.pl?

Tak. Zaproponował tylko oryginał. Zamiennik Sachs czy inne oczywiście można założyć, ale wg Maćka auto wstanie wtedy kilkanaście mm do góry.... :|

 

 

BILSTEIN B4 Gas

 

BMW (31300363601)

BMW (31303413145)

BMW (31303451395)

BMW (31 31 3 453 523)

Ale np Sachs pisze to samo. Pod swoim amorkiem wpisują wszystkie możliwe numery katalogowe BMW dla zawiasu zwykłego i sportowego.

Opublikowano

Przeryłem neta, niestety nie ma zamiennika do S226A. Maciek ma rację. Tylko oryginał.

 

Jest jeszcze jedna opcja. Siadł mi tylko lewy amorek. Prawy ma wzorcowe parametry. Gdyby tylko człowiek mógł dostać pewną używkę, to bym zaryzykował.

Wiem, że trochę niefajny ten pomysł i psychicznie mogę tego nie unieść ;-)

Opublikowano

Siara, dzięki za linki.

 

Lubię w aucie mieć wszystko tip top, ale nie będę do 12-lteniego auta pchał zawiasu na 4 tysie. Samochód użytkuje do dojazdów do pracy, wożenia dzieci do szkoły i przedszkola, raz w roku jakiś wyjazd na wakacje... Na co mi taki zawias.

 

Muszę to wszystko przemyśleć i na pewno coś z tym zrobić, bo jutro zakładam komplet nowych opon i szkoda żeby je zaraz wyząbkowało.

Opublikowano

A nie jest to taki sam jak ci podałem w linku?

Jak coś kupisz i założysz to odezwij się na forum, u mnie zawias ma już prawie 13 lat i dobija do 200tkm więc pewnie niedługo się wyspie.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Spoko. Ja właśnie przeskoczyłem 200 tyś. Teraz mam coś koło 203 tyś. Jak kupiłem auto to jadąc było słychac jak ładnie pracowały amorki.. pssss, pssss. pssss. Od jakiegoś czasu psykania nie ma, a przegląd tylko potwierdził że jest źle.

 

Będę miał na sprzedaż używką prawa strona, haha. W lutym na przeglądzie trzymała 90%.

Opublikowano

Ja miesiąc temu wymieniałem przednie amorki przy przebiegu 227000 bo bylem swiecie przekonany ze sa uwalone. Zakupilem nowe sachsy i gorne poduchy. Po rozebraniu stare amorki minimalnie inaczej pracowaly jak nowe. Natomiast poduchy byly tak ubite ze roznica z nową na wysokasci wynosiła okolo 1 cm. Automatycznie podnioslo mi przod. Więc polki nie rozbierzesz to sie nie dowiesz w jakim stanie sa amorki.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.