Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wymieniał ktoś kiedyś alternator lub go wyciągał w BMW E38 4.0D bo ja muszę to zrobić a nie wiem jak sie za to zabrać jakieś dobre rady z czym sie to wiąże itd

czy może jest opcja wymiany szczotek z regulatorem napięcia bez wyciągania alternatora

Opublikowano
alternator do wyjęcia, zdejmujesz wentylator z osłoną lewa rurę dolotowa powietrza (od strony kierowcy) i już jest dojście. Kable odpinasz jak wysuniesz sobie alternator, wbrew pozora nie ma tragedi
Opublikowano
no z tym problemu nie ma bo z dołu dobrze jest widoczny. Ale chłodzony borygiem tak że dojdą jeszcze jakieś złacza nigdy takiego nie wyciągałem w sobote podziałam zobacz co da sie zrobic
Opublikowano
żadnych przewodów wodnych nie odpinasz odkręcasz tylko śruby od czoła alternatora i wyjmujesz jakby wkład, zresztą zobaczysz to będziesz wiedział o co chodzi
Opublikowano
czyli z borygiem nie musze sie urabiać bo jak zdemontuje wentylator to jestem w stanie tam dotrzeć ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.