Skocz do zawartości

645CI szarpie na rozgrzanym oraz bardzo dymi!


krisskin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dluzszej przerwie . Mam problem ze swoja 6ka 645(n62). do rzeczy :

1.Na rozgrzanym silniku czasem zaczyna dymic(dosc intensywnie) przy ruszaniu,zwlaszcza pod gore .Na zimnym natomiast,nic nie dymi.Przy porannym starcie takze czysto. Jakies pomysly od czego zaczac?

2.Slychac nazwe to "grzechot " przy wolnych obrotach 700-800 i lekkim dodaniu gazu , po przekroczeniu 1000 ca jest juz czysto i zadnego podobnego dzwieku nie ma ,moze wiecie co to moze byc?

dodam ,iz wymienione sa napinacze i lancuchy na nowe .

3.przy rozgrzanym silniku przy ruszaniu jest odczuwalne szarpniecie i lekki metaliczny dzwiek ,tak samo gdy przelancza z 1na 2 ke .dodam ,ze mam skrzynie SMG ,a pompa byla wymieniana jakies 5 lat temu .

 

Prosze o jakies podpowiedzi oraz nakierunkowania .Mieszkam w uk i ciezko cos dowiedziec sie na miejscu wiec wracam do forum ;).Dziekuje bardzo za ewentualne wskazowki i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze zaworowe to bankowo do zrobienia skoro dymi...

Jaki masz przebieg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99% uszczelniacze, koszt ok. 3500 zł

 

rozgrzej silnik(pojeździj trochę) zatrzymaj się, odczekaj ok 3 min na włączonym silniku i wciśnij pedał gazu do końca i puść. Jak puści chmurę dymu to wiadomo ze uszczelniacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dymi . Czyli 100%.Dziekuje za pomoc.Moze jakis namiar na dobry warsztat woj.Mazowieckie?

A co do charczenia to wydaje mi sie ,ze to jest lozysko na komporesorze klimy.Gdy zalanczam klime nie slychac ,a gdy wylaczona to ewidetny grzechot.

Tylko cena nowego kompresora mnie wystraszyla-4850zl!! Moze jakas regeneracja ?

A czy ktos ma pomysl co moze byc z tym szarpaniem przy ruszaniu? Skrzynia ?Moze wyminic olej w skrzyni lub adaptacje sprzegla? Czy ktos moze podsunac pomysl co sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy ściągasz głowice do wymiany uszczelniaczy czy nie ...

Jeśli po całości to ACS w Raszynie ewentualnie Warsztat Pompa w Wawie.

Ale tam stuknie pewnie 8-10 k ale za to uszczelnisz porządnie silnik przy okazji.

Jeśli po taniości to za 3500 zrobisz to w klinice bmw w tTomaszowie bodajże ewentualnie napsiz na facebooku do Bimmer Check.

Zachwalali ostatnio te narzędzia z Ameryki :D

Kompresor może warto znaleźć używany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do charczenia to wydaje mi sie ,ze to jest lozysko na komporesorze klimy.Gdy zalanczam klime nie slychac ,a gdy wylaczona to ewidetny grzechot.

Tylko cena nowego kompresora mnie wystraszyla-4850zl!! Moze jakas regeneracja ?

A czy ktos ma pomysl co moze byc z tym szarpaniem przy ruszaniu? Skrzynia ?Moze wyminic olej w skrzyni lub adaptacje sprzegla? Czy ktos moze podsunac pomysl co sprawdzic?

 

Kompresora bym poszukał w używkach od e60. Ja kupiłem kompresor niby nowy ale jak się okazało regenerowany Nissmi (chyba) i była to wyrzucona kasa bo nie charczał tylko dudnił równomiernie a pan powiedział, że przecież jak działa to nie może mi uznać reklamacji. Tam są takie sprytne łozyska igiełkowe, których się raczej nie da naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poniedziałek (8.05) sam jadę robić uszczelniacze w klinice BMW (bez wyciągania silnika). Auto odbieram ok 11-12 maja zależy jak mi się zgra z pracą . Mogę dać Ci znać jak to wyszło itp ale dopiero pod koniec przyszłego tygodnia (okolice 11-13).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie masz daleko do Opoczna to możesz dzownić do gościa u którego ja robiłem swoją. http://r-power.pl/ tel: 509 481 638

Gość lubuje się w BMW i na pewno będziesz zadowolony :wink: Cena pewnie do dogadania ale możesz powołać się na mnie czyli Rafała od białej e63 lub na to forum to wyjdzie Cię z częściami ok 3500 brutto :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sorki, że dopiero teraz odpisuję ale wcześniej nie miałem czasu żeby dać znać a chciałem przejechać trochę km żeby sprawdzić co i jak. Jeśli chodzi o koszta to wyszło 4500 zł ale oprócz uszczelniaczy został wymieniony olej, filtry i wszystkie świece.

Po wymianie zrobiłem ok 2 tyś km i już w ogóle nie kopci, nie ma żadnego dymu itp.

 

Po zrobieniu silnika po 2 dniach pojawił się błąd silnika P0021 i wypadanie zapłonów (przypadek??)

Natomiast skontaktowałem się z P. Radkiem (klinika BMW) przyjechałem do niego i od ręki zrobił mi auto(wymienił elektrozawór). Nic nie płaciłem za naprawę. Zrobił to w ramach pierwszej zapłaty.

 

Ogólnie mogę polecić, auto nie kopci itp natomiast nie jestem w stanie stwierdzić czy padnięcie elektrozaworu(darmowa naprawa) było przypadkowe czy coś było nie tak zrobione/złożone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.