Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po dluzszej przerwie . Mam problem ze swoja 6ka 645(n62). do rzeczy :

1.Na rozgrzanym silniku czasem zaczyna dymic(dosc intensywnie) przy ruszaniu,zwlaszcza pod gore .Na zimnym natomiast,nic nie dymi.Przy porannym starcie takze czysto. Jakies pomysly od czego zaczac?

2.Slychac nazwe to "grzechot " przy wolnych obrotach 700-800 i lekkim dodaniu gazu , po przekroczeniu 1000 ca jest juz czysto i zadnego podobnego dzwieku nie ma ,moze wiecie co to moze byc?

dodam ,iz wymienione sa napinacze i lancuchy na nowe .

3.przy rozgrzanym silniku przy ruszaniu jest odczuwalne szarpniecie i lekki metaliczny dzwiek ,tak samo gdy przelancza z 1na 2 ke .dodam ,ze mam skrzynie SMG ,a pompa byla wymieniana jakies 5 lat temu .

 

Prosze o jakies podpowiedzi oraz nakierunkowania .Mieszkam w uk i ciezko cos dowiedziec sie na miejscu wiec wracam do forum ;).Dziekuje bardzo za ewentualne wskazowki i pomoc.

Opublikowano

na 99% uszczelniacze, koszt ok. 3500 zł

 

rozgrzej silnik(pojeździj trochę) zatrzymaj się, odczekaj ok 3 min na włączonym silniku i wciśnij pedał gazu do końca i puść. Jak puści chmurę dymu to wiadomo ze uszczelniacze.

Opublikowano

Tak dymi . Czyli 100%.Dziekuje za pomoc.Moze jakis namiar na dobry warsztat woj.Mazowieckie?

A co do charczenia to wydaje mi sie ,ze to jest lozysko na komporesorze klimy.Gdy zalanczam klime nie slychac ,a gdy wylaczona to ewidetny grzechot.

Tylko cena nowego kompresora mnie wystraszyla-4850zl!! Moze jakas regeneracja ?

A czy ktos ma pomysl co moze byc z tym szarpaniem przy ruszaniu? Skrzynia ?Moze wyminic olej w skrzyni lub adaptacje sprzegla? Czy ktos moze podsunac pomysl co sprawdzic?

Opublikowano

Pytanie czy ściągasz głowice do wymiany uszczelniaczy czy nie ...

Jeśli po całości to ACS w Raszynie ewentualnie Warsztat Pompa w Wawie.

Ale tam stuknie pewnie 8-10 k ale za to uszczelnisz porządnie silnik przy okazji.

Jeśli po taniości to za 3500 zrobisz to w klinice bmw w tTomaszowie bodajże ewentualnie napsiz na facebooku do Bimmer Check.

Zachwalali ostatnio te narzędzia z Ameryki :D

Kompresor może warto znaleźć używany ?

Opublikowano

A co do charczenia to wydaje mi sie ,ze to jest lozysko na komporesorze klimy.Gdy zalanczam klime nie slychac ,a gdy wylaczona to ewidetny grzechot.

Tylko cena nowego kompresora mnie wystraszyla-4850zl!! Moze jakas regeneracja ?

A czy ktos ma pomysl co moze byc z tym szarpaniem przy ruszaniu? Skrzynia ?Moze wyminic olej w skrzyni lub adaptacje sprzegla? Czy ktos moze podsunac pomysl co sprawdzic?

 

Kompresora bym poszukał w używkach od e60. Ja kupiłem kompresor niby nowy ale jak się okazało regenerowany Nissmi (chyba) i była to wyrzucona kasa bo nie charczał tylko dudnił równomiernie a pan powiedział, że przecież jak działa to nie może mi uznać reklamacji. Tam są takie sprytne łozyska igiełkowe, których się raczej nie da naprawić.

Opublikowano
w poniedziałek (8.05) sam jadę robić uszczelniacze w klinice BMW (bez wyciągania silnika). Auto odbieram ok 11-12 maja zależy jak mi się zgra z pracą . Mogę dać Ci znać jak to wyszło itp ale dopiero pod koniec przyszłego tygodnia (okolice 11-13).
Opublikowano
Dziekuje bardzo.Tak prosze napisz jak poszlo.Na co zwrociles uwage oraz kosztorys.Dziekuje jeszcze raz.Ps: wymienasz rurke silnika ?
Opublikowano

Jeżeli nie masz daleko do Opoczna to możesz dzownić do gościa u którego ja robiłem swoją. http://r-power.pl/ tel: 509 481 638

Gość lubuje się w BMW i na pewno będziesz zadowolony :wink: Cena pewnie do dogadania ale możesz powołać się na mnie czyli Rafała od białej e63 lub na to forum to wyjdzie Cię z częściami ok 3500 brutto :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sorki, że dopiero teraz odpisuję ale wcześniej nie miałem czasu żeby dać znać a chciałem przejechać trochę km żeby sprawdzić co i jak. Jeśli chodzi o koszta to wyszło 4500 zł ale oprócz uszczelniaczy został wymieniony olej, filtry i wszystkie świece.

Po wymianie zrobiłem ok 2 tyś km i już w ogóle nie kopci, nie ma żadnego dymu itp.

 

Po zrobieniu silnika po 2 dniach pojawił się błąd silnika P0021 i wypadanie zapłonów (przypadek??)

Natomiast skontaktowałem się z P. Radkiem (klinika BMW) przyjechałem do niego i od ręki zrobił mi auto(wymienił elektrozawór). Nic nie płaciłem za naprawę. Zrobił to w ramach pierwszej zapłaty.

 

Ogólnie mogę polecić, auto nie kopci itp natomiast nie jestem w stanie stwierdzić czy padnięcie elektrozaworu(darmowa naprawa) było przypadkowe czy coś było nie tak zrobione/złożone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.