Skocz do zawartości

po zmianie felg w e60 z 17 na 19 auto pływa


AdamSebastianK

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem kola z 225/50/17 pireli na 235/35/19 uniroyal opony nowe auto przy szybkości 140 na łuku autostrady samochód pływa i sprawia wrażenie jakby mial wypaść z drogi na poprzednich oponach nawet przy wiekszych predkosciach tego pływania nie bylo.

Auto mialo podobne obobjawy bylo małostabilne efekt pływania tylko przy bardzo dymamicznej jezdzie w zakretach nietypowe dla bmw pływanie ale ale wyroslem juz z szaleństw wiec mi to nie przeszkadzalo ale teraz nie da sie jezdzic po autostradzie bez stresui wrażenia ze auto wypadnie z drogi.

Od czego zacząć diagnoze co wymienić co moze byc powodem tych objawów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź tuleje wahaczy przednich ,u mnie dzieje się tak samo pływa jak szalony a jak wieje mocny wiatr to juz całkiem i wyczytałem że to mogą byc te tuleje byłem mechanika i sprawdziliśmy faktycznie wywalone za tydzień mam termin i zobaczymy czy będzie poprawa ,dodam jeszcze że na zimę miałem 16 i było w miarę ok,ale jak założyłem 17 run flat tragedia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Te 17 mialem Run flat ale na 16 zimowych tez nie bylo tego pływania. Dzieki za podpowiedzi.

Pojadę w wtorek na stacje diagnostyczna sprawdzić stan amortyzatorów i ewentualnych luzów w zawieszeniu.

Od tego zacznę i dam znać co wyszlo...

Pozniej zajmę sie tymi tulejami może przy jednej robocie powymieniam tez te gumy o ktorych mówisz.

Zacznę od szarpakow; zastanawia mmniete też w jakim stanie jest maglownica...?

Dzięki za podpowiedzi jesli ktos z was mial podobne problemy to prosze piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na stacji diagnistycznej zerwane tuleje na przednich wahaczach i delikatne luzu na gumach ze stabilizatorow.

Tylnie zawieszenie bez żadnych widocznych luzów.

Wczoraj podniosłem auto na lewarku i zauważyłem naderwana gume tulei na tylniej belce dziwne ze nie wyszło to na szarpakach....

Wymieniać skoro na szarpakach nie wyskakują luzy...?

Amortyzatorów mi nie sprawdził jaki jest procent zużycia tylko czy sa rowne po obu stronach mówi ze mam niski profil opony i jest sztywna i to tez zaniza wartosci amorkow i ich sprzęt procentowej wartosci mi nie sprawdzi.

Pojade w czwartek jeszcze na inna stacje sprawdzic te amortyzatory i zabiore sie za wymiane uszkodzonych elementów tylko co z ta tylnia belka wymieniac ta tuleje czy zostawic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to odrazu wszystkie cztery tuleje belki wymienić i spokój( koszt nieduży jak za nówkę ale trochę roboty z nimi jest), dobrze jest wjechać tyłem na szarpaki i wtedy na tylnych kołach bezpośrednio ruszać to widać jak pracują ja tak sprawdzałem u siebie ale to po długich namowach u diagnostów bo patrzyli na mnie jak na debila że chcę tylnymi kołami wjechać na szarpaki :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.