Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema wszystkim, mam dziwne objawy jeżdżąc ekonomicznie moja bema bierze olej. Duzo ludzi na forum sugerowalo mi ze mam glowice do remontu a tu gowno prawda zero pocenia sie. Kilka krotna jazda i ciaganie na wysokich obrotach i tu zdziwienie oleju ani grama nie ubywa. To moze byc wina zawalonej odmy? Prosze o sugestię i dobre dorady. A nie ze mam glowice do planowania itd.
Opublikowano
A nie prościej po prostu wymienić tą odmę jak nie wiesz w jakim jest stanie? Tak, na niższych obrotach ciśnienie w dolocie jest większe i może to powodować takie objawy jak odma jest padnięta. Jest to znany problem, jak zatka się jeden z przewodów odmy.
Opublikowano
A tak ogólnie kończąc temat odmy, kupować cały zestaw np. febi, czy może lepiej kompletować osobno?? Zawór np. febi, ale przewody z ASO :?:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Ostatnio wymieniałem odmę z przewodami fakt, że w E60 2,5. Kupiłem zestaw Febi i powiem ci szczerze że przewód który idzie od kolektora okazał się za długi jakieś 5 mm. Skończyło się na tym że musiałem reanimować stary, bo ucierpiał trochę przy demontażu. A nowy Febi leży w domu już przeobiony, tzn skrócony i sklejony, ale póki co nie zakładałem. Ale może to tylko przypadek, że tak się trafiło u mnie.
  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.