Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kupłem bmw e 32 v 8 przebieg 227000 zadbane itd. ale silnik nie chodzi tak jak powinien. cały czas coś stuka w prawej głowicy. wymieniłem łańcuszek od wałków wraz z napinaczem oraz napinacz łańcuszka głównego. i nic. stukanie jest w przedniej części głowicy przy w łańcuszkach. druga głowica ok. silnik pracuje normalnie na wolnych obrotach. żadnego spadku mocy. pomocyyyyy !!!!! :modlitwa: :cry2:
Opublikowano

Z żalem muszę napisać, że do wymiany będziesz miał główny łańcuch wraz z płozami napinającymi. Czasem wymiana napinacza hydraulicznego pomaga w określeniu przyczyny stuku poprzez zmniejszenie się tego stuku, ale czasem niestety nowy napinacz nie jest w stanie zawiele wskurać. Łańcuch jest już mocno zużyty i tłoczek napinacza zbyt mocno wystaje z własnego korpusu przez co nie może w nim się już wytworzyć właściwe ciśnienie napinające łańcuch - ucieka ono poprzez zbyt małą już powierzchnię pomiędzy tłoczkiem a korpusem.

Nie słyszę tego stuku bezpośrednio uchem, ale domyślam się o jaki stuk chodzi - miałem podobny przypadek na końcu zeszłego lub początku tego roku.

Opublikowano

Mnie nie pytaj - dzwoń do serwisu, bo tam zakończysz ostatecznie zakup.

Pod uwagę musisz wziąść łańcuch z płozami oraz gamę uszczelek.

Robota również jest nie mała i zajmie trochę czasu. Ogólnie masz wydatek.

Opublikowano

to mnie pocieszyłeś kolego. ja już wydałem prawie 1000 na części i robotę. a ten łancuszek będzie kosztował chyba tyle lub więcej bo do wałków kosztował 170.

to stukanie jest takie właśnie powolne, niekiedy głośne niekiedy go nie ma.

dzięki bardzo

Opublikowano

a moze to hydrauliczny popychacz na ktoryms cylindrze ???

 

u mnie tez pykalo - wszyscy mowili ze to popychacz - wiec chcialem to obadac na ktorym cylindrze i wymienic 4 szt - sluchalem stetoskopem , przez drewienko - i ustalilem ze jest to 1 cylinder po lewej stronie - sciagnolem dekiel - i co sie okazalo ....

 

luzna byla swieca na 2 cylindrze i uchodzila przez nia kompresja dajac efekt stukania !!! - koszt naprawy - 0zł , 0 gr - i wszystko śmiga ( przebieg 240tys)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.