Skocz do zawartości

E60 530i gaśnie przy połowie baku


wisnia0709

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Jak już wymieniłes wszystko w baku i nadal tak jest to pozostaje moduł paliwa. Kup jakiś na allegro nie sa drogie tylko o takich samych parametrach. Nie trzeba kodować tego modułu . Moduł masz w bagażniku niedaleko miejsca na akumulator za osłoną. Jak cos to pisz. Ja tez to podmienilem ale u mnie jednak filtr był winowajca. A gaśnie Ci auto?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po wymianie pompy jest tak jak by odwrotnie. Bo wczesniej bylo 30 litrow w lewym a z praweho wybieralo a teraz pompka wszytsko przepompowala do prawego zbiornika. Czyli po wymianie pompy sa zmiany, stara pompa byla uszkodzona na to wychodzi ale widac ze jeszcze cos. Jak odponam ten wezyk z gory co wchodzi w filtr ten po lewej to tryska paliwo z duzym cisnieniem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz M54 prawda? W linku poniżej wrzuciłem schemat układu paliwowego. Mam nadzieje że pomoże.

 

https://drive.google.com/file/d/0B2VPVwIhSAjvRWMwZ3hGX0lSWFk/view?usp=sharing

530xi N52B30 M Pakiet,H&R Sport Bilstein B8/B6, EBC USR+Yellow stuff, LED Ring

https://drive.google.com/open?id=0B2VPVwIhSAjvNWFGanZub0VDelU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki ale tego nie można źle podłączyć. Wiem ze moja stara pompa była popsuta bo nie wybierała z lewego zbiornika teraz nowa pompa (używana) pobiera prawie wszystko z lewego zbiornika i całe paliwo jest w prawym. ja już nie wiem o co w tym chodzi jak powinno być prawidłowo. wydaje mi się też ze teraz faluje mi wskazówka poziomu paliwa wcześniej tego nie było to jest bardzo delikatne falowanie ale jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gaśnie nadal ci to auto czy usterka już ustąpiła? Bo teraz poruszasz głównie temat tej ilości paliwa. U mnie również pracuje cały czas pompa paliwa :) nawet jak na LPG jeżdżę i paliwo cały czas jest przelewane, natomiast nigdy nie miałem tak aby mi coś blednie pokazywało czy brakowało benzyny (auto gaśnie a w baku paliwo jest).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to u mnie też tak wyglada. A wczesniej ktoś pisał ze musi byc w tym przypadku po 5 litrow mniej wiecej na każdą strone. Dzieki za foto i prosze niech ktoś jeszcze sie wypowie jak to jest u niego.

 

Tak u mnie wygląda przy prawie pełnym baku

 

http://i497.photobucket.com/albums/rr333/lordv44/BM/IMG_0887_zps5slai0ti.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba sobie niepotrzebnie życie utrudniasz, być może cos tam masz nie do końca Ok w tych rurkach, albo wcale nie, to nie ma większego znaczenia, wszystko działa, samochód nie gaśnie, chcesz mieć wszystko Ok to wymień wszystkie te rurki jak ktoś wyżej proponował. Ale na 100% to nie jest problem w module pompy, to poprostu kontroler silnika i regulator obrotów, co on ma wspólnego z zaworkami w zbiorniku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Panowie mam pytanko. Od kilku dni zauważyłem że jak wyłączę silnik to nadal słyszę pompkę z prawej strony pojazdu. Muszę czekać na całkowite uśpienie auta lub wyjąć i włożyć spowrotem przekaźnik wtedy jest cisza. Po postoju jak otwieram auto standardowo słychać chwilowe doładowanie ciśnienia paliwa i cisza a po pracy silnika już nie chce się od razu wyłączyć. Jakieś pomysły czego szukać ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.