Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Po wymianie akumulatora wyskoczyl check engine i tryb awaryjny

błędy:

2a69 vvt power supply

p1057

2a6b power supply limit

p1062

2a70 error current plausibility

2a71 output stage diagnostics of discharge relay vvt

 

akumulator zresetowalem w inpie

byl 70ah a jest 74ah wiec niewiele wiecej

check engine wyskoczyl zaraz po wcisnieciu zaplonu przed odpaleniem silnika wiec nie wiem czy zwiazane jest to z wymiana akumulatora czy zbieg okolicznosci i padl serwomotor?

czy ktos moglby mi pomoc?

Opublikowano
Wymieniałem u siebie akumulator pół roku temu z 46Ah na 61Ah nic nie kodowałem do dziś z autem nic się nie dzieje;)Jedynie co to gość przy wymianie robił podtrzymanie prądu.
Opublikowano

Hey!

W INPIE z tego co wiem jest kasowanie wszystkich adaptacji - później VVT ponoć ustawia się sam. Chyba że się mylę i jest opcja adaptacji samego VVT? Z tą adaptacją w INPIE na tym forum jest jak z Yeti - wszyscy o niej piszą żeby zrobić ale jeszcze nikt nie napisał jak :)

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano

Mi w e46 inpa zrobiła adaptację valvetronica, czyli pełny ruch min/max.

Z jedną e90 miałem problem żeby inpa ruszyła vvt.

Napewno Ista w funkcjach serwisowych ogarnie temat ustawienia położenia vvt.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
co prawda pòźno ale napisze ze powodem bledów bylo podlączenie w puste w miejsce w akumulatorze kabla zasilajacego zamiast obok gdzie byl pin.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.