Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Właśnie zleciłem swojemu dealerowi BMW zamontowanie dyfuzora M-P oraz chromowanych końcówek wydechu (tak po prawdzie, to właśnie złuszczające się z czarnego lakieru oryginalne końcówki w mojej M235i były bezpośrednim powodem tego zabiegu). Wygląda to fajnie, ale moje wielkie wątpliwości budzi fakt że dyfuzor - mimo, że przecież choćby namiastkę aerodynamicznej funkcjonalności mieć powinien - jest od spodu "otwarty", tzn. między jego dolna krawędzią a najbliższą osłoną izolacyjną jest dziura :( Obawiam się, że będzie to "łapać powietrze", i działać trochę jak hamulec aerodynamiczny... Co dziwne, wszystkie modele BMW, jakie Dealer ma w salonie, mają te przestrzeń "domkniętą" jakimś poziomym, płaskim elementem - nie miałem okazji nigdy zajrzeć, jak to wygląda w M235i z oryginalnym zderzakiem - też jest dziura? I w ogóle, co o tym sądzicie - dla mnie kicha...

 

Piotr

 

PS. zdjęcia są tu: http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1369659

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Myśle ze szukasz kwadratowych jaj.
Opublikowano

Bo mamy 1 kwietnia? :)

 

Otóż nie, to nie są żadne "kwadratowe jaja" - każde auto ze sportowymi genami ma idealnie gładkie "podbrzusze" - a tu element, niby mający aerodynamiczne znaczenie, tworzy taką dziurę łapiącą powietrze jak spadochron.

 

A jak jest u Ciebie - zaglądałeś?

 

Piotr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.