Skocz do zawartości

Koło pasowe BMW E91


kamilo1409

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj na krzyżówce na światłach urwalo mi sie kolo pasowe w moim BMW (318d 143km). Ściągnąłem stare oryginalne koło (było z tlumikiem drgań skretnych) i szukam nowego koła na allegro. Tylko jest maly problem gdyż moje koło jest na jeden pasek i na cztery śruby. Znalazlem takiej firmy kolo:

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5826064854

 

Czy jest ono warte uwagi i czy np koło, ktore jest na dwa paski tez by pasowalo do mojego modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie kupuj koła takich firm szkoda pieniędzy bo zaraz będziesz miał powtórkę. Tylko corteco ostatecznie febi nic innego nie będzie działać na dłuższą metę to jest kilka miesięcy tyle wytrzymują te koła noname.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze kupić używke w dobrym stanie? Bo wdzie, ze febi zaczyna sie od 500zl, a corteco od 600zl.

Na pierwszy montaż CORTECO było dawane. Mechanik po upustach wyrwał mi za 500 z groszem, popytaj swego mechanika oni mają zniżki

Nie mam swojego mechanika, takie rzeczy sam sobie naprawiam. Znalazlem na allegro corteco za 510zl, ale jeszcze jutro postaram sie moze u znajomego w hurtowni załatwić taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście proponował bym kupić mało używany oryginał albo nowy oryginał ja u siebie zamontowałem corteco i niestety mam lekkie wibracje na nadwoziu. Mógł bym reklamować koło ale musiał bym unieruchomić samochód a nie mam takiej możliwości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Osobiście proponował bym kupić mało używany oryginał albo nowy oryginał ja u siebie zamontowałem corteco i niestety mam lekkie wibracje na nadwoziu. Mógł bym reklamować koło ale musiał bym unieruchomić samochód a nie mam takiej możliwości.

u mnie analogiczna sytuacja - po wymianie na Corteco lekkie drgania się pojawiły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podobno Ina sprawdza się, u mnie corteco działa idealnie, tak jak oryginał, nie poczułem zmiany a moje fabryczne było jeszcze w pełni sprawne.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E87 (N47 143 KM) wymieniłem na Corteco u znanego z naszego forum Kolegi w Legionowie. Prawidłowo dokręcone, nowy uszczelniacz i jest spokój. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śrub niema w zestawie. Teoretycznie powinny zostać wymienione ale jak zkręcisz stare to też będzie ok. Dla spokoju można użyć odrobinę 'kleju' do gwintów. Wraz z kołem dostaniesz informację jakim momentem dokręcać śruby. Przy dokręcaniu nie blokuj koła od zewnątrz zeby go nie uszkodzić. Wrzucenie biegu powinnno wystarzczyć do jego unieruchomienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.