Skocz do zawartości

e36 318 wyjecie dyferencjalu


kiffe

Rekomendowane odpowiedzi

Podnosisz tył pojazdu

Odkręcasz 2 półosie od flansz dyfra razem 12 śrub klucz torx E10 lub E12

Odkręcasz 4 śruby od wału torx E12

Odkręcasz trzy śruby dyfra od wózka i gotowe

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za informacje. Te trzy sruby gdzie sie znajduja? Od tylu dyfra, o gory? Jakie jest do nich dojscie? Czy trzeba odkrecac wydech aby je ruszyc, czy trzeba miec jakies specjalne klucze lamane czy wystarcza zwykle nasadki bo jest idealny dostep? Szukalem informacji w sieci (rowniez zdjec) i nie znalazlem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Wyjecie dyferencjalu i zalozenie drugiego zajelo mi ok. 3 godzin w warunkach garazowych. Tyl podparlem na kobylkach. Trzeba odkrecic 4 sruby m16, laczace dyfer z walem a nastepnie wal wypchnac w strone silnika. Odkrecamy 12 (po 6 na kazda polos) srub torx e14, mocujace polosie do dyfra. Nastepnie odkrecamy dwie sruby m13 mocujace drazek stabilizatora i podnosimy go do gory. Zostaja nam trzy sruby m18- dwie z tylu dyfra i jedna od przodu. Odpinamy wtyczke z dyferencjalu i wyjmujemy. Zadnych problemow nie napotkalem, pomimo, ze auto ma 25 lat i spodziewalem sie zapieczonych srub.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.