Skocz do zawartości

BMW F31 335d LCI '17


rabbit72

Rekomendowane odpowiedzi

moim skromnym zdaniem nie wyrzeźbisz w tym plastiku ładnie wyglądających otworów, ja bym brał standardową dokładkę i jak chcesz mieć "tłusto" z tyłu to wsadzić końcówki fi100

 

Pewnie masz rację ,być może tak zrobię, najpierw muszę jeszcze raz zrobić sobie podobne wycięcie w plexi , potem przymierzyć koncówki z x5 i g30, jak będą pasowały to nie wiem czy nie pójdę tym tropem, najważniejszą kwestią jest jak to będzie wyglądało na aucie :? :wink:

 

Ja u siebie zabudowałem wydech z 335i/340
Fajnie to u Ciebie wygląda muszę przyznać że wygląda bardziej spójnie niż u Vaporra, poza tym widzę że auta rejestrowaliśmy blisko siebie u mnie sj 05... wydaje mi się że się wcześniej czy później się miniemy :wink: Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie tak tyłeczek wygląda, seryjne koncowki bylyza małe, mi sie zawsze podobaja w bmw 2szt kominów 100mm


http://i65.tinypic.com/2vdmsro.jpg

 

Ideał. Pierwszy mod, jak kupie F30. Dwie takie lufy :D

Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może z forum A4? Swego czasu walczyłem z A4 B8, najpierw zrobiłem z niego lift sline, potem sline comeptition plus :duh: , potem auto sprzedałem gościowi z forum, po trzech miesiącach je rozwalił, wyremontował i mu je ukradli :mad2:

https://a4-klub.pl/topic/347153-b8-cagb-powered-by-lift-sline-competition-plus-220hp-443nm-345330-s4-2453519/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kilka dni temu zagościł u mnie zestawik Eibacha, teraz kolej na montaż i wydech, nad tym ostatnim mam dużo myślenia bo chcę żeby wyszedł jak najlepiej i żeby spasował się z całością, dylematem jest czy zmienić dyfuzor i pójść w klasykę czy trzymać się pierwszego pomysłu i dopasować końcówki do tego co mam :? .

X5KgGGNq_o.jpg

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mając F30, też montowałem pod oryginalny dyfuzor M performance z wycięciami na dwie strony końcówki fi 90. Uważam, że tak jest optymalnie. Teraz w X3 też mam cztery końcówki fi 90.
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sorki Panowie za poślizg ale za dużo mam na głowie ostatnio, co do wymiany to robiłem w połowie maja i o dziwo nie u znajomego, bo nie było szans na wymianę u niego prędzej niż 25-go 05, więc skorzystałem być może z lepszej oferty dzięki Lesterowi który dał mi kontakt do chłopaka z Aso Bmw, no i zrobiłem wymianę i geo w aso, po praktycznie takich samych lub podobnych kosztach.

Co do odczuć, jest na pewno dużo lepiej ale jakiegoś kosmosu nie ma, myślę że wymiana stabilizatorów dałaby dużo więcej ale auto też było by sztywniejsze, wtedy można byłoby się i pokusić o twardsze sprężyny i większe obniżenie, w takim wypadku musiałbym pewnie też wymienić amory, byłaby fajna taczka na niskiej glebie.

Ale wiadomo nie o takie efekty mi chodziło, to auto do jazdy na co dzień, generalnie efekty są takie jak oczekiwałem, auto jest bardziej stabilne, szczególnie przy dynamiczniej pokonywanych zakrętach, nadwozie moim zdaniem już nie ma takich przechyłów jak wcześniej, geo też zrobiona bdb, nic nie ściąga kierownica ustawiona/wycentrowana w punkt, zużycia bieżnika jeszcze nie sprawdzałem bo za mało km zrobiłem ale patrząc na zachowanie auta nie wydaje mi się że coś będzie nie tak. Co do osadzenia to podobnie; zamierzony efekt został osiągnięty i jestem zadowolony, auto siedzi ciut niżej, fajniej to wygląda na nadkolach ale i tak jest wystarczająco komfortowo, choć laik może nie zauważyć różnicy w wys. Co do komfortu to pierwszy dzień chyba odczuwałem większą twardość zawiasu, po kilku jazdach nie widzę różnicy, generalnie jak ktoś jeszcze nie może się zdecydować to jak najbardziej polecam bo zyskujemy na lepszej kontroli, w sensie że buda się mniej buja, auto jest bardziej przewidywalne, lepszy wygląd wizualny,praktycznie nie tracimy na komforcie. Oczywiście jeśli chcielibyśmy całkowicie zmienić charakterystykę tego zawiasu, mocno go usztywnić i obniżyć to nie tędy droga, ale jak dla mnie jak wspomniałem jest to pewien konsensus z którego jestem zadowolony.


P.S

Jak znajdę chwilkę postaram się podesłać jakieś fotki

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ufff dobrze że się mechanik spisał bo wiesz jak to jest z polecaniem kogoś ;)

 

Dzięki raz jeszcze, dał chłopak radę, być może będę u niego robił rzeczy których sam nie ogarniam albo nie mam na nie zbytnio czasu, może poproszę go o zmianę oleju w skrzyni :wink: . Co prawda ja w swoich 2 ostatnich autach sam zmieniałem, mam strzykawkę itp ale jeszcze nie ogarniam tej zf-ki w x-ie w F31, poza tym z tego co się orientuję to tam w wielu wypadkach nie tylko sam olej idzie do wymiany. Więc chyba lepiej to oddać komuś kto ma z tym często do czynienia, zobaczymy, teraz czas na wydech i szukam jakichś listw progowych, być może z karbonu.

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Czy jestes w stanie powiedzieć jak nowa mapa wpłynęła na spalanie?

 

Co prawda minęły ponad 2 miesiące ale mam teraz pełen obraz spalania po programie, wydaje mi się że jest klasycznie jak to po programie, przy prędkościach powiedzmy do 120-130km/h jest na pewno lepiej , bynajmniej w PL gdzie moim zdaniem spalanie mi się zwiększyło porównując do UK. Taki przykład odcinek na którym przed nowym softem jeździłem z podobnymi prędkościami i miewałem spalania około 8.2l, teraz spalanie jest rzędu 7.4l. Przy większych prędkościach pali więcej ale nie są to jakieś duże różnice, czasem wartości wydają mi się bardzo podobne, widać że przy niższych prędkościach jest lepiej, a nawet bardzo lepiej .

K3DgUMoF_o.jpg

to jest zdjęcie zrobione wczoraj, byłem na kilkudniowym wypadzie w Bawarii i jeżdżąc po górkach , przy stosunku zjazdów do podjazdów jakieś 60-40 i prędkości zwykle 80-100km/h ze zwolnieniami takie wartości mi się pokazały i śmiem twierdzić że gdybym jechał w trybie ecco i jakimś mega eko stylem zrobiłbym lekko ponad 5l co mnie zdumiewa biorąc pod uwagę moc, wagę,napęd, klimę etc.

też mnie to ciekawi czy robiłeś geometriei czy dużo siadło ??

zrobiłem zdjęcie na ostatnim wypadzie autko siadło jak na zdjęciach i dla mnie jest ok

IIEDjcy9_o.jpg


Teraz czas na wydech ,mam nadzieję że ogarnę to szybciej niż później ale obawy są bo teraz przede mną pracowite kilka miesięcy

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.