Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Niedawno kupiłem 545i, które stało 3 lata za granicą. Wymieniłem uszczelkę podstawy alternatora i zacząłem jeździć nowym nabytkiem;) Niedawno zauważyłem, że auto czasami potrafi zakopcić. Po kilku minutowym postoju za wolnych obrotach puści chmurę jak dodam gazu. Podobno to uszczelniacze zaworowe. W jaki sposób można to zdiagnozować? Ktoś robił taką operację bez ściągania głowic? Dziękuję za każdą rade.
Opublikowano
Jezeli budowa glowicy na to pozwala, mozna wymienic uszczelniacze zaworowe, pompujac cisnienie w cylinder które to podeprze zawory w celu odbezpieczenia ich i wymiany uszcelniaczy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Typowy objaw dla uszczelniacze z czasem zacznie dymić po postoju na światłach a potem już podczas jazdy. Wymienić można bez zdejmowania głowic jest to czasochłonne i trudne ale do zrobienia.
Opublikowano
Podpowie ktoś jaki był koszt takiej wymiany? Póki co u mnie po dłuższym postoju auto puści chmurkę, podczas jazdy jest ok, no chyba, że dymi tak delikatnie, że nie widzę tego w lusterku.
Opublikowano
Jeśli tylko po nocy beemka puści dymka szaro-niebieskiego takiego 5 sekundowego , oleju po roku ubyło tylko 1mm z bagnetu po 10tys przebiegu to też obstawiać uszczelniacze czy może coś innego ? ( Silnik 2.0d w E87 ).
Opublikowano

No to jest przecież oczywiste że diesel musi kopcić, tak samo wiadomo że gaz jest tylko do zapalniczek... :norty:

Ale wracając do w/w tematu obstawiam problem w tym e87 z wtryskiwaczami na zimnym przez pierwsze kilka sek i może ktoś ogarniał ten temat...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.