Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prawdopodobnie sie to popsuło ale nie wiem jak to się nazywa bo bez tego ciulowo chodzi silnik prosze o pomoc.

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img395.imageshack.us/img395/1052/sa4000913fd.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img395.imageshack.us/img395/6613/sa4000920pg.jpg

Opublikowano

To małe cudeńko to zwyklutki elektrozaworek powietrzny i jego zadaniem jest dostarczanie do kolektora ssącego oparów z baku wymieszane z powietrzem w filtrze aktywnego powietrza.

Dawkowanie to jest kontrolowane przez sterownik silnika w najodpowiedniejszym momencie i jego niedomagania mogą mieć ogromny wpływ na pracę silnika a przedewszystkim wskazań sondy lambda.

Opublikowano
ja mam elektrozaworerk od 1.9i a potzrebuje do 2.2i i tam nie ma sterowania elektyrycznego czy moge go zastoswać bez podłączania
Opublikowano

nie da rady. Bo jak podłączysz zasilanie to są dwie opcje:

- albo nie będzie działać wcale

- albo będzie chodzić non stop. Czyli albo jeszcze bardziej popieprzy prace silnika. No i oczywiście spali się do tego bardzo szybko.

 

Ja podłączałem tak u matki w A-Klassie pompe od wspomagania kierownicy. Jest ona tak zrobione ze sama pompa ma na sobie elektronikę. I właśnie ona wybitnie często pada. Oczywiście sama jest nie do dostania... tylko razem z pompą. Na rynku wtórnym jest full używek.. ale większość ma skopaną elektronikę ;-P Ja właściwą trafiłem za 4 razem. Ale do rzeczy. W związku z tym, że zareklamowałem swoją pierwszą, facet powiedział, że od razu wysyła nową a starą mam wywalić. No to wyciąłem elektronikę, lutownica... pociągnąlem osobne zasilanie. Startowała po przekręceniu kluczyka. Stale pracowała na maksymalnych obrotach. Padła na drugi dzień.

 

Tu będzie podobnie. Na pewno czas będzie dłuższy bo przecież to dwie zupełnie różne pompy o innym przeznaczeniu i budowie.

 

Btw: ile to kosztuje?

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano

Kowal: jak ześ do tego doszedł Whatsonie ;D

A powied mi co za różnica z punktu widzenia elektrycznego czy jest to pompa czy elektrozawór???

 

Jakbyś dokładnie przeczytał o co mi chodziło zrozumiałbyś ze podana pompa z mercedesa była TYLKO PRZYKŁADEM dlaczego wersja ze sterowaniem nie może byc wpięta w ten bez

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano

Przeczytałem twoj post dość dokładnie i wyciągnąłem z tego wniosek, że w pompie wspomagania jest elektronika sterująca tą pompą, natomiast pomijając różnice w budowie pompy i elektrozaworu (ja dostrzegam subtelną różnicę) to elektronika sterująca eloktrozaworem od odsysania oparów paliwa znajduje się w komputerze silnika, więc twoj przykład nie był zbyt trafny.

I w sumie jak ty dokładnie przeczytasz powyższe posty to zrozumiesz, że nie ma zbyt dużej różnicy, patrząc z elektrycznego punktu widzenia między elektrozaworami różnego typu, bo pomijając różnice w kształtach obudowy i wtyczek, zasada działania jest ta sama, gdyż elektrozawór jest tylko elementem wykonawczym.

Opublikowano
Czy posiada ktoś taki silnik jak ja czyli E46 320 M54B22 2.2L bo zamówiłem zaworek w serwisie a ten co przysłali nie pasuje :cry2: prosze o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.