Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od dłuższego czasu mam problem ze swoim BMW e90 318i 129km , 2006, przebieg 122tys. faluja obroty na jałowym biegu po przejchaniu okolo 20km i najczęściej przy jezdzie w mieście w godzinach szczytu w trasie jest dobrze chyba że postoje z 5min na biegu jałowym.

posiadam to auto od paru miesięcy,gdy go kupiłem falowaly obroty był do naprawy alternator i okazało się że cewka zapłonowa też do wymiany po naprawie auto

dalej falowało okazalo się że uszkodzony jest silniczek valvetronic myślałem że to pomoże lecz nie po sprawdzeniu wyskoczył błąd sondy lambda więc wymieniłem auto chodzi lepiej lecz nadal faluje.

żaden błąd nie wyskakuje kolektor czysty olej wymieniony nie mam już pomysłu co może jeszcze być proszę o pomoc :( dodam iż błędy pojawiały się po kolei najpierw gdy jedna część wymieniłem po 2 dniach inny błąd teraz nic nie wyskakuje. wiem że był wymieniony łańcuch rozrządu. pozdrawiam

Opublikowano
dodam że mój mechanik oglądał cały silnik sciagal górę silnika mówi że jest wszytko dobrze. zapomniałem dodać iż wyskakuje czerwona kontrolka ciśnienia oleju przy odpalaniu ( drugie lub trzecie odpalenie) i po 3sec gasnie ciśnienie sprawdzone w normie.
Opublikowano
tak najszybciej zaczyna falowac gdy są korki po dluzeszej jezdzie w korkach potrafi zgasnać i wtedy jak faluje wystarczy wcisnąć gas tak to 5tys i puścić i przestaje falowac na chwilę
Opublikowano
Odma koledzy odma do mycia lub wymiany ;)
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
czasami również słychać stukot w okolicy dzwi pasażera czytałem że może to być wina sondy lambda lecz mam nową Bosch
Opublikowano

Ja bym się zajął na początek tym ciśnieniem oleju, to bardzo źle wróży.

 

Mówisz że wiesz że był wymieniany łańcuch rozrządu, dziwne to przy takim przebiegu to po pierwsze, po drugie czy wymieniony był tylko łańcuch czy cały komplet ślizgi + napinacz? Ogólnie jest opcja że kawałki zużytej prowadnicy poleciały do miski olejowej i blokują sitko smoka oleju, to może zabić pompę oleju co zabije silnik.

 

W INPA lud ISTA podejrzyj jakie są wartości Vanosów i Valvetronika podczas tego falowania i normalnej pracy, może coś z Vanosami się dzieje.

Opublikowano
valvetronic jest w porządku gdyż był sprawdzany i zacinał się silniczek i zostało to wymienione

A Vanosy ktoś sprawdzał? To też może być powód dziwnego zachowania silnika.

 

No i ten olej, dla mnie to pierwsze do sprawdzenia bo może nie ma to związku z falowaniem obrotów ale może mieć fatalne skutki.

Opublikowano

Sprawdź uszczelki na elektrozaworach vanosa. Jak są sparciałe i popękane (jeżeli nie były wymieniane to na pewno takie są) to vanosy nie mają odpowiedniego ciśnienia.

Jeżeli Ci się zapala kontrolka ciśnienia to ja bym tym autem nie jeździł do naprawy.

Ilość oleju masz odpowiednią? Bo te czujniki czasem się mylą. Napisz jaki masz zalany olej bo zły też może powodować problemy.

Opublikowano

Wspolczuje jak czytam. Mechanik zdejmował glowice patrzyl na dół??

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.