Skocz do zawartości

e60 bledy skrzyni po wymianie konwertera


jrek

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie po wymianie konwertera oczywiscie nowa miska i nowy olej wywala takie bledy

4F4E

4F52

4F4C

4F5A

problem pojawia sie praktycznie po kickdownie przy spokojnej jezdzie wszystko ok czyzby za maly stan oleju w skrzyni :mad2:

Chcialem jeszcze dodac ze skrzynia przed wymiana konwertera chodzila normalnie tylko zglaszala blad konwertera i obroty falowaly w granicach 70 90 km/h zero szarpania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob adaptacje skrzyni, moze pomoze.

Czy za malo oleju to juz sam musisz sprawdzic. Na rozgrzanej skrzyni przy temperaturze oleju pomiedzy 40 a 50 stopni C po odkreceniu nakretki wlewu oleju powinno kapac malymi kroplami, wtedy poziom jest dobry.

 

Te bledy co podales to za duzo nie mowia. Wejdz w modul skrzyni i tam sczytaj bledy, bedzie dokladna informacja z opisem bledu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zrob adaptacje skrzyni, moze pomoze.

 

Nie pomoże

 

Te bledy co podales to za duzo nie mowia

 

To chyba dla Ciebie dużo nie mówią

 

A dla mnie duzo

 

4F4E - EGS: kontrola biegów 2

4F52 - EGS: kontrola biegów 6

4F5A - kontrola przełączania 4-5

 

Myślę, że tu już wszystko jasne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pracuje nadal przy spokojnej jezdzie nic sie nie dzieje dopiero po kikdownie jest takie szarpniecie i obroty skacza i za chwile jest juz normalnie konwerter wymienialem u kolegi gorika z tego forum wszyscy go chwala zalatwil nowy konwerter i olej i miche wszystko w orginale :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
i pracuje nadal przy spokojnej jezdzie nic sie nie dzieje dopiero po kikdownie jest takie szarpniecie i obroty skacza i za chwile jest juz normalnie konwerter wymienialem u kolegi gorika z tego forum wszyscy go chwala zalatwil nowy konwerter i olej i miche wszystko w orginale :cool2:

Wtedy widać koniec przychodzi tarczam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pracuje nadal przy spokojnej jezdzie nic sie nie dzieje dopiero po kikdownie jest takie szarpniecie i obroty skacza i za chwile jest juz normalnie konwerter wymienialem u kolegi gorika z tego forum wszyscy go chwala zalatwil nowy konwerter i olej i miche wszystko w orginale :cool2:

 

Gorik Ci to wymieniał czy na własną rękę się bawiłeś. Co na to sam Gorik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana byla u gorika a co on na to ? powiedzial ze konwerter jest ok i to sa bledy skrzyni dal namiar do goscia od skrzyn zadzwonilem i gosciu powiedzial ze jak poszedl nowy konwerter to cisnienie wzroslo i teraz skrzynia nie domaga bo jest cisnienie jakie powinno byc tyle tylko ze przed wymiana wszystko bylo ok i bledy byly tylko ewidetnie padnietego konwertera juz sam niewiem co myslec skrzynia przy wysokich obrotach lekko wariuje ju 5 raz zapalila sie czerona zebatka i tryb awaryjny po zgaszeniu i zapaleniu wszystko normalnie.Tak do 140 jest ok powyzej robi sie problem :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
samochód przyjechał z dużymi falowaniami obrotów od konwertera, po diagnozie i umówieniu terminu w trakcie demontażu ustaliliśmy że konwerter był regenerowany a wiązka naprawiana, po zamontowaniu konwertera i odbyciu jazdy próbnej objawy falowania jak ręką odjął i brak błędów, właściciel był przy całej naprawie i wszystko zostało zrobione zgodnie ze sztuką, później podejrzewał że wlaliśmy za mało oleju ale i to się nie potwierdziło ot cała historia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Widzialem taki filmik na necie przekrecasz zaplon w pozycje start czyli odpalenie silnika na okolo 6sekund nie dotykajac pedalu gazu i hamulca jezeli jest przycisk odpalania to go sie go wciska na 6sekund zwalniamy reke zaplon nadal wloczony i wciskamy na 30sekund pedal gazu az pstryknie przelacznik puszczamy noge wylaczamy zaplon uruchamiamy motor i bledy znikly .jak dopadne bunie to to przetestuje u siebie pomimo ze skrzynia dziala ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to co ty opisałeś to jest adaptacja skrzyni. A dokładniej wykasowanie jej twojego stylu jazdy i kazanie nauki nowego. Raczej nie powinno pomóc na zgłaszane błędy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie... to po prostu kasuje jakby twój dotychczasowy styl jazdy. Po tym uczy sie nowego stylu jazdy. Np. można to zrobić jak z jazdy autostradwej przerzucasz sie na jazdę miejską, wtedy skrzynia powinna inaczej biegi zmieniać. Tak to działa w teorii aw praktyce praktycznie przynajmniej ja tego nie odczułem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestrzegam!!!!!!!!! Przed tym resetem sprawdzilem telefonicznie w trzech zrodlach lacznie z aso i powiedzieli ze po 150tys km moze skrzynia sie nauczyc nowego stylu jazdy ale na 99procent konczy sie to kapitalnym remontem o czym dzis przekonal sie moj kolega podobno jeszcze jest taka opcja ze przepustnice sie rozkodowaly ale mowi ze chyba to bedzie raczej skrzynia bo szarpie gasnie i wybija na n podczas jazdy .mam wyzuty sumienia ze mu o tym resecie powiedzialem . Jest jakis ratunek???????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.