Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie po wymianie konwertera oczywiscie nowa miska i nowy olej wywala takie bledy

4F4E

4F52

4F4C

4F5A

problem pojawia sie praktycznie po kickdownie przy spokojnej jezdzie wszystko ok czyzby za maly stan oleju w skrzyni :mad2:

Chcialem jeszcze dodac ze skrzynia przed wymiana konwertera chodzila normalnie tylko zglaszala blad konwertera i obroty falowaly w granicach 70 90 km/h zero szarpania

Opublikowano

Zrob adaptacje skrzyni, moze pomoze.

Czy za malo oleju to juz sam musisz sprawdzic. Na rozgrzanej skrzyni przy temperaturze oleju pomiedzy 40 a 50 stopni C po odkreceniu nakretki wlewu oleju powinno kapac malymi kroplami, wtedy poziom jest dobry.

 

Te bledy co podales to za duzo nie mowia. Wejdz w modul skrzyni i tam sczytaj bledy, bedzie dokladna informacja z opisem bledu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrob adaptacje skrzyni, moze pomoze.

 

Nie pomoże

 

Te bledy co podales to za duzo nie mowia

 

To chyba dla Ciebie dużo nie mówią

 

A dla mnie duzo

 

4F4E - EGS: kontrola biegów 2

4F52 - EGS: kontrola biegów 6

4F5A - kontrola przełączania 4-5

 

Myślę, że tu już wszystko jasne

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzieki to mnie zdolowales trochi :( czyli remont skrzyni mnie czeka ?

Patrzę w stronę zużytych tarcz . Tylko nie wiadomo jedno - do naprawy skrzynja pracowała, a po naprawie już nie- dziwny temat.

Opublikowano
i pracuje nadal przy spokojnej jezdzie nic sie nie dzieje dopiero po kikdownie jest takie szarpniecie i obroty skacza i za chwile jest juz normalnie konwerter wymienialem u kolegi gorika z tego forum wszyscy go chwala zalatwil nowy konwerter i olej i miche wszystko w orginale :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
i pracuje nadal przy spokojnej jezdzie nic sie nie dzieje dopiero po kikdownie jest takie szarpniecie i obroty skacza i za chwile jest juz normalnie konwerter wymienialem u kolegi gorika z tego forum wszyscy go chwala zalatwil nowy konwerter i olej i miche wszystko w orginale :cool2:

Wtedy widać koniec przychodzi tarczam

Opublikowano
i pracuje nadal przy spokojnej jezdzie nic sie nie dzieje dopiero po kikdownie jest takie szarpniecie i obroty skacza i za chwile jest juz normalnie konwerter wymienialem u kolegi gorika z tego forum wszyscy go chwala zalatwil nowy konwerter i olej i miche wszystko w orginale :cool2:

 

Gorik Ci to wymieniał czy na własną rękę się bawiłeś. Co na to sam Gorik ?

Opublikowano
wymiana byla u gorika a co on na to ? powiedzial ze konwerter jest ok i to sa bledy skrzyni dal namiar do goscia od skrzyn zadzwonilem i gosciu powiedzial ze jak poszedl nowy konwerter to cisnienie wzroslo i teraz skrzynia nie domaga bo jest cisnienie jakie powinno byc tyle tylko ze przed wymiana wszystko bylo ok i bledy byly tylko ewidetnie padnietego konwertera juz sam niewiem co myslec skrzynia przy wysokich obrotach lekko wariuje ju 5 raz zapalila sie czerona zebatka i tryb awaryjny po zgaszeniu i zapaleniu wszystko normalnie.Tak do 140 jest ok powyzej robi sie problem :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No tak , wszyscy są przyzwyczajeni do czytania postów od firm na facebook z happy endem , a jak tylko problemy - tak wszyscy milczą, a winnych nie znajdziesz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
samochód przyjechał z dużymi falowaniami obrotów od konwertera, po diagnozie i umówieniu terminu w trakcie demontażu ustaliliśmy że konwerter był regenerowany a wiązka naprawiana, po zamontowaniu konwertera i odbyciu jazdy próbnej objawy falowania jak ręką odjął i brak błędów, właściciel był przy całej naprawie i wszystko zostało zrobione zgodnie ze sztuką, później podejrzewał że wlaliśmy za mało oleju ale i to się nie potwierdziło ot cała historia
Opublikowano
Gorik prawde pisze wszystko odbylo sie bardzo profesjonalnie .Szukamy dalej problemu :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Widzialem taki filmik na necie przekrecasz zaplon w pozycje start czyli odpalenie silnika na okolo 6sekund nie dotykajac pedalu gazu i hamulca jezeli jest przycisk odpalania to go sie go wciska na 6sekund zwalniamy reke zaplon nadal wloczony i wciskamy na 30sekund pedal gazu az pstryknie przelacznik puszczamy noge wylaczamy zaplon uruchamiamy motor i bledy znikly .jak dopadne bunie to to przetestuje u siebie pomimo ze skrzynia dziala ok
Opublikowano
Nie... to po prostu kasuje jakby twój dotychczasowy styl jazdy. Po tym uczy sie nowego stylu jazdy. Np. można to zrobić jak z jazdy autostradwej przerzucasz sie na jazdę miejską, wtedy skrzynia powinna inaczej biegi zmieniać. Tak to działa w teorii aw praktyce praktycznie przynajmniej ja tego nie odczułem.
Opublikowano
Przestrzegam!!!!!!!!! Przed tym resetem sprawdzilem telefonicznie w trzech zrodlach lacznie z aso i powiedzieli ze po 150tys km moze skrzynia sie nauczyc nowego stylu jazdy ale na 99procent konczy sie to kapitalnym remontem o czym dzis przekonal sie moj kolega podobno jeszcze jest taka opcja ze przepustnice sie rozkodowaly ale mowi ze chyba to bedzie raczej skrzynia bo szarpie gasnie i wybija na n podczas jazdy .mam wyzuty sumienia ze mu o tym resecie powiedzialem . Jest jakis ratunek???????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.