Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wita m mam maly problem z ASB

za kazdym nowym odpaleniem jest ok.

wrzucam r lub d i nic po puszczeniu hamulca nie jedzie i w inpa nie pokazuje obrotöw z antrib welle czyli wejsciowy input obr silnika do skrzyni.

jak dodam gazu tak na 1500 to jest walniecie w plecy ,wskakuje tryb awaryjny i obroty z czujnikow jak i turbiny i napedu pokrywaja sie,czyli dubluje to egs w trybie awaryjnym.tak podejrzewam. :mad2:

i auto jedzie jak mul na 4 biegu tylko i slaby wsteczny .

 

i tak w kölo .jak zgasze silnik i zapale to znowu zero bledu ,i auto nie jedzie itd

tylko obroty turbiny sa pokazywane w zakladce analog w egs.

musze jescze zczekowac dme i inne sterowniki np.abs ,przeplywke czy przepustince.

 

albo napiecie ladowania.bo czytalem ze te dane jak sa mylne to asb tez moze miec zle dane i wchodzi w tryb awaryjny.

 

dorwalem w pdf rozpis pinow na wtyczce i kompie EGS do spr opornosci czujnikow i ventyli jak i EDS 1,2,3 mv1,2,3

 

pomocy ,co robicc? :search:

 

stan oleju sprawsdzalem.

 

jeszcze te czujniki spr ,jak bed ok.

to zwale mise i zobacze czy wiory metalu sa na dnie i na magnesach

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Opublikowano

Poczytałem kolego o twoim problemie na niemieckich forach i wniosek jest tylko jeden. Padnięty konwerter.

W rozwinięciu, sprzęgło-hydro nie osiąga zadanych obrotów w stosunku do obrotów silnika, tak jak to jest zapisane w sterowniku.

Opublikowano
Czy ten soft z Alpiny nie zamordował Twojej skrzyni?? Bierzesz to pod uwagę, czy to raczej niemożliwe :?:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

witam .soft mialem pöl roku.

wgralem go bo mialem 12 sek do setki i spalanie 22 l LPG.myslalem ze to cos pomoze w osiagach.

kumpel stawaial jeszcze na przeplywke,chociaz bledu nie pokazuje i wartosci ma niby ok .osiaga 560 jednostek na 3 biegu przy pelnym bucie.

na jalowym ma 17 czyli jak kazda 530i.

tez czytalem na niemieckich i angielskich forach ze to moze byc konwenter,

ale zastanawai mnie dlaczego nie mam w zakladce analog info od predkosci antriebwelle ,czyli napedu .

a czujnik turbiny pokazuje oboroty.

moze byc ze czujnik padl.

wymienialem dwa razy olej w asb raz byl LM a drugi raz byl Revanoil.

koles z dziadkowozöw pisal mi ze moze dlatego ze mechatronika nie przeczyscilem jak wymienialem olej, i on spowodowal uszkodzenie kosza C ktöry urwal czujnik obrotöw walu ktöry jest w skrzyni pod mechatronikem.

 

ale czytalem tez ze najczesciej pada kosz/sprzeglo A te piersze,bo ono udziela sie we wszystkich sekwencjach biegu,a dalsze kosze sa mniej uzywane.

 

moze byc ze to wandler/konwenter bo mam juz 350tys nalatane.i chyba to orginal.

 

uslizgi moze mial wczesniej bo Lastsignal w skrzyni mialem na ponad 700 jednostek i te slabe osiagi i duze splanie mogly byc oznakami powolnej smierci skrzyni/konwentera.

:mrgreen:

dalsze uwagi mile widziane.

 

w planie mam ,na dniach, pomierzyc opornosc wszystkich czujniköw w skrzyni jak i wentili i EDS.mam rozpiske i tabele.

jak bedza ok, to spuszcze olej i odkrece mise i spr czy sa opilki na dnie i magnesach.

jak beda to chyba oznaka ze konwenter do regenereacji..jak i cala skrzynia.

mam kolesia co robi to za 1000€ na rok gwarancje .skrzynia i konwenter :cry2:

z mojä bee nie idzie sie nudzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.