Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam zamiar zmienić turbinę Mitsubishi na wydajniejszą. Z tego co wywnioskowałem najłatwiej zmienić na Garetta GT1752v z E87 Patrząc na zdjęcia podejdzie Plug&Play czy jednak się mylę? Co można jeszcze założyć bez dużych przeróbek do M47TU2?
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Mam zamiar zmienić turbinę Mitsubishi na wydajniejszą. Z tego co wywnioskowałem najłatwiej zmienić na Garetta GT1752v z E87 Patrząc na zdjęcia podejdzie Plug&Play czy jednak się mylę? Co można jeszcze założyć bez dużych przeróbek do M47TU2?

 

Możesz zrobić hybryde w Tc-Turbo, Perun turbo lub TurboSpec jeśli masz manual to możesz wrzucic turbine od e60 5252d 177ps i tam jest GT2056 która jest dużo wydajniesza

BMW - Bayerische Motoren Werke

Moja E91 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=313333 Dowpipe RM-Motors, Turbo Hybyrda TC-Turbo, Styling 159 Sparkling Graphite

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, podepnę się pod temat,

E90 2.0D 152 2007rok.

Czy wspomniane wyżej turbo GT2056 będzie pasować Plug&play ? Można je założyć i na takim turbo dojechać do tunera na chiptuning ? Czy auto nie pojedzie na tej turbinie i trzeba będzie zakładać turbinę na warsztacie dopiero przed samym chipsem? Czy fabryczny intercooler da radę ? Czy od razu zakładać jakiś wydajny fmic ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.