Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, czy ktoś z Was wymieniał rozrząd w tym modelu. Mechanik sugeruje mi wymianę argumentując to tym że słyszy " klekot" pod silnikiem (auto na podnosniku). Jaka jest koszt takiej zabawy?
Opublikowano
Ja w 3.0d zapłaciłem ok 2tys z robota na oryginalnych częściach - kupowałem je sam.
Opublikowano
Interesowałem się tym tematem ostatnio bo nasłuchałem się o tych rozrządach i wychodzi na to że jak trafisz na warsztat który tym się trudni i ma opanowany temat to za 3500 - 3700 zrobisz w ciągu dwóch dni, jak zajeżdża się z łapanki nawet do warsztatów które nazywają się nieautoryzowanymi serwisami BMW ceny wahają się w okolicach 5 tyś.
Opublikowano
No to ja miałem fuksa ze tylko tyle zapłaciłem:) robiłem warsztacie z łapanki ( czytałem dobre opinie ale wczesniej u nich nie byłem ) i jeszcze sobie zarzyczykem ze chce byc całe dwa z nimi i patrzeć jak to robią:)
Opublikowano
Różnica polega na tym że w N47 rozrząd jest od strony skrzyni i aby się do niego dostać trzeba skrzynię wywalić a i sam rozrząd jest drogi dobrze szukając za 2100 da się kupić oryginalny a gdzie wymiana.
Opublikowano
W zapytaniu o rozrząd na http://www.czescidobmw.pl mam 2 warianty 1. Na oryginalnych częściach Bmw cena 1845zl, 2. Na oryginalnych Bmw oraz dwoma zestawami Febi 1000zl. Co myślicie o tym? Mechanior w Sanoku krzyknął mi 5600 z robotą ...
Opublikowano

Ja do swojego brałem wersje z febi - to jest to samo co oryginał bo ma nawet znaczek Bmw zeszlifowany.

Ja zapłaciłem dużo więcej - koło 2tys - bo wymieniałem wszystko łącznie ze śrubami, uszczelkami i kołami zębatym.

Nie wiem jak w 2.0d ale u mnie zmieniałem tez pompę wody bo jest na jednej uszczelce z pokrywa rozrządu.

Opublikowano
Nie wiem jak w 2.0d ale u mnie zmieniałem tez pompę wody bo jest na jednej uszczelce z pokrywa rozrządu.

 

Ale tu jest mowa o silniku N47 z rozrządem z tyłu, a pompa wody w tym silniku jest na bloku z przodu.

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

BMW przez pewien czas(chyba 2015) prowadziło akcję naprawczą dla rozrządu w silnkiach N47(2.0D). Nie wiem czy akcja jeszcze trwa. Warunkiem dopuszczenia do naprawy był brak ingerencji w software(chiptuning).

Sam z niej skorzystałem, dowiadując się przypadkiem o tej akcji na forach. Wymieniono u Mnie napinacze. Dostaję od BMW różne zaproszenia na wydarzenia(prezentacja nowego modelu, akcesorja w"supercenie" , akcja przeglądów przed zimą/wiosną/itp.), ale akurat informacji o tym wydarzeniu Mi nie wysłano :-)

Opublikowano
Witam,

 

BMW przez pewien czas(chyba 2015) prowadziło akcję naprawczą dla rozrządu w silnkiach N47(2.0D). Nie wiem czy akcja jeszcze trwa. Warunkiem dopuszczenia do naprawy był brak ingerencji w software(chiptuning).

Sam z niej skorzystałem, dowiadując się przypadkiem o tej akcji na forach. Wymieniono u Mnie napinacze. Dostaję od BMW różne zaproszenia na wydarzenia(prezentacja nowego modelu, akcesorja w"supercenie" , akcja przeglądów przed zimą/wiosną/itp.), ale akurat informacji o tym wydarzeniu Mi nie wysłano :-)

 

 

W 2016 roku ta akcja na pewno jeszcze trwała - przymierzałem się wtedy do zakupu X3 z N47 z 2008 roku i dowiadywałem się o jej zasadach w BMW Sikora - po VIN powiedzieli, że egzemplarz jest nią objęty wskazali mi 3 możliwe opcje, z udziałem własnym w kosztach na poziomie 100-800 zł, zależnie od wariantu naprawy. Opisywałem to dokładnie tu na forum.

 

Myślę, że tak czy siak warto wykonać telefon do ASO, zanim zdecydujesz się oddać auto do mechanika.

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Akcja skończyła się.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.