Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tez to szanuje - jeden woli blondynki drugi brunetki.

 

Mercedes od nastepnych modeli idzie w inna strone - patrz ostatni wywíad w AMuS:

wyciagneli wnioski i wracaja do korzeni, stawiaja na luksus, odchodza od sportowego stylu i ida do klientow w "podeszlym wieku". 56,8 lat to srednia wieku klienta DC.

CLS np uwazam za udany model i do dzisiaj sie za nim ogladam na ulicy. Za to taka E-Class przy CLS to model "nawylocie".

 

A co do Audi - musza sie niezle starac - ale ich haslo Vorsprung durch Technik nijak ma sie do rzeczywistosci - bo niczym w czym ta przewaga jak fakty mowia co innego? Quatro? X-drive bije Quatro a Q7 i X-x nikt w teren nie pojedzie. A zreszta Quatro musza stosowac bo powyzej 200KM auta z przodem sa nie do jazdy vide SAAB. Diesle - BMW ma w ofercie wiecej, do tego sekwencyjne turbo, teraz dochodzi do tega twin benzyna z ponad 300 Km i spalaniem ponizej 10L.

 

Bedzie ciekawie w nastepnych 3-5 latach.

Opublikowano
TT2 w porównaniu do TeTetki pierwszej generacji wygląda o wiele agresywniej. TT1 wyglądała za spokojnie, te kształty, ten przód ... coś ala "grzeczny chłopczyk". Coraz bardziej podoba mi się design nowych modeli Audi. BMW, oprócz E65 i E63 dużo straciło w moich oczach. Co-operation z Chryslerem nie niesie ze sobą nic innego jak tylko podporządkowanie wyglądu nowych modeli BMW Amerykańcom (ale o tym juz było w innej bajce). Można by się tu rozwodzić i porównywać: Audi wyglądają jak bułki, Audi 100 - prawie jak bagietka, a nowe BMW serii 5 ma z tyłu światła prosto od Lanosa, z kolei nowe X5 wygląda jak PT Cruiser. Kwestia gustu i nic więcej. Komuś stylistyka Audi wydaje się monotonna, ma kłopoty z odróżnieniem A6 od A4, z kolei inny nie rozróżnia przodu w nowej "trójce" od przodu w "piątce". A co do "Vorsprung durch Technik" - myśle, że coś w tym jest, tym bardziej że Audi rusza z ofensywą i ma zamiar wprowadzić "kilka" nowych modeli :twisted2: Widzę, że troche odbiegam od tematu ... Z4 i TT drugiej generacji - jak dla mnie oba fajne :) pozdrawiam

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Opublikowano

...większość krytykuje nowe bmw bo poprostu chcą jakoś zabłysnąć,, hehe śmieszne i żałosne zarazem ale prawdziwe. Wielu bezmyślnych wyborców pisu i leppera 'udziela' sie na tym forum. (szkoda:( )

 

Co do audi to kiedyś wypożyczyłem a3 1,8t po czipie na 180ps z 2002roku. Jeździłem tym autem kilka razy po 2-4godziny i jest bardzo słabe! daje mniej przyjemności z jazdy niż zwykle e36 1,8l z 92r a takie też wypożyczałem z komisu. Audi to zwykłe taczki, nie są lepsze od golfa IV który do pięt nie dorasta mojej aktualnej 328 e36. (golfa IV miałem pół roku max wersje)

kocham moją bejke!!!!!!!!!!
Opublikowano
aha nowe bmw są piękne! i znowu wyznaczają standardy a raczej najwyższy punkt odniesienia w motoryzacji
kocham moją bejke!!!!!!!!!!
Opublikowano
wcześniej Audi upodabniało swoje samochody do pieczywa, a teraz chyba idą w stronę obuwia bo te nowe TT wygląda z boku jak trampek

 

i nie wiem czemu tak wiele osób olewa nowe BMW, piszą, że są brzydkie, mają plastikowe wnętrze itp. porównajcie je do nowych modeli innych marek, tej samej i niższej klasy, np. Peugeot (nowe 207 - :lol:), Skoda (wszystkie modele i stare i nowe są :duh:) , Audi niby ładne, stonowe ale właśnie bez wyrazu, VW - brzydkie i bez wyrazu, MB są za to bardzo ładne ale zbyt konserwatywne poza CLS'em. a BMW ma nowoczesną linię, jednym się bardzo podoba, drudzy nie mogą na nie patrzeć, więc nikt nie pozostaje obojętny a przecież o to chodzi :cool2:

 

"Olewanie" wynika z tego, ze 99% osób wypowiadających się i wygłaszających opinie o nowych modelach samochodów po prostu nie stać na zakup takich aut.

Nie sadze również, ze chociaż polowa miała przyjemność prowadzić, a nawet siedzieć w aucie, które uważa za złe… :?

Punkt widzenie niestety zależy od punktu siedzenia :x

 

ale tak samo nie stac na nowe audi :)

 

wiec troche nietrafiony argument :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Wczułem się trochę w temat podczas czytania :) Owszem, nowe BMW mogą się podobać - rzecz gustu,a o nim się nie dyskutuje. Zastanawiam sie tylko czy mając te 400tys zł kupiłbym najnowszą 7'ke? Przecież byłbym jednym z wielu :( Czuje ,że poszedłbym za odruchem serca i nabył E26 - to dopiero prestiż i esencja marki:D

Chyba nie ma takiego w kraju dwóch kaczek ;)

Every weapon needs a master.
Opublikowano
...większość krytykuje nowe bmw bo poprostu chcą jakoś zabłysnąć,, hehe śmieszne i żałosne zarazem ale prawdziwe. Wielu bezmyślnych wyborców pisu i leppera 'udziela' sie na tym forum. (szkoda:( )

 

Co do audi to kiedyś wypożyczyłem a3 1,8t po czipie na 180ps z 2002roku. Jeździłem tym autem kilka razy po 2-4godziny i jest bardzo słabe! daje mniej przyjemności z jazdy niż zwykle e36 1,8l z 92r a takie też wypożyczałem z komisu. Audi to zwykłe taczki, nie są lepsze od golfa IV który do pięt nie dorasta mojej aktualnej 328 e36. (golfa IV miałem pół roku max wersje)

 

he he lol tygodnia a może nawet miesiąca ....jak dla mnie :lol:

 

jak dla Kolegi 180 KM jest mało w małym aucie typu A3 a 115 KM jest OK w większym typu 318i to gratuluje poczucia humoru :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

wnioskuję, że albo A3 jechało na programie awaryjnym albo występuje problem typu "każdy chwali swoje", nawet jeśli włąsne jest gorsze od cudzego :lol:

 

acha a po Twoim porównaniu golfa IV i A3, wnioskuję, że w żadnym z nich nigdy nie siedziałeś :twisted2:

 

nie odnoszę sie to do niczyich gustów....bo te nie podlegają dyskusji :!:

Opublikowano
acha a po Twoim porównaniu golfa IV i A3, wnioskuję, że w żadnym z nich nigdy nie siedziałeś :twisted2:

To chyba Ty nigdy nie siedziałeś bo akurat kolega tresor ma rację. Golf IV i Audi A3 posiadają tą samą płytę podłogową...rożnią się jedynie opakowaniem.

 

Też tak myślę. Mają tą samą płytę i są tak samo kiepskie :P

Ciekawe tylko kiedy BMW wypuści model na poziomie RS4 bo narazie jest śmieszne ze swoim 335

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
na plycie Golfa jest cala masa samochodow poczawszy od Golfa/A3/TT/Toledo/Leon/Octavia. Kazde z tych aut jest inne mimo dzieleni awspolnej plyty podlogowej
Opublikowano
acha a po Twoim porównaniu golfa IV i A3, wnioskuję, że w żadnym z nich nigdy nie siedziałeś :twisted2:

To chyba Ty nigdy nie siedziałeś bo akurat kolega tresor ma rację. Golf IV i Audi A3 posiadają tą samą płytę podłogową...rożnią się jedynie opakowaniem.

 

siedziałem, siedziłem spokojnie...z płytą to żadna nowość...ja raczej odnosiłem sie do wykończenia i jakosci wykonania dwóch modeli :wink:

 

poza tym jaki sens porównywac mniejsze A3 z większym E36 i mówić, że małe to taczka :?: :roll: moze A3 z Compact'em, wtedy OK :wink:

Opublikowano
Banda gnojków się podnieca rzygać się chce .Zamknąć ten temat bo jest bez sensu

 

... powiedział co wiedział właściciel audi.

Every weapon needs a master.
Opublikowano
Banda gnojków się podnieca :mad2: rzygać się chce :evil: .Zamknąć ten temat bo jest bez sensu :twisted:

 

Straszne ... :mad2: jak już będziesz rzygał szanowny Panie to nie zapomnij o nocniku bo zachlapiesz monitor :duh:

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Opublikowano

Szambo się robi z tego tematu. :duh:

 

I dlatego zamykam. :nienie:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.