Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W piątek rano pękł mi zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego co spowodowało wyciek całego płynu.

Żółta kontrolka zapaliła się po przejechaniu możne z 4km, przejechałem jeszcze z 2km aby jechać do pracy,

wskaźnik temperatury wskazywała normalną temperature żadnych oznak przegrzania .

Płynu chłodniczego praktycznie nie było a dolać nie mogłem bo wszystko wyciekało przez pęknięty zbiorniczek.

Samochód zaholowałem do domu i sam wymieniłem zbiorniczek ale po dwóch dniach i przejechani z 20km ubyło

z 500ml płynu i poziom oleju wzrósł ponad metalową cześć miarki do tego zrobił się dużo rzadszy.Czy jest możliwość

że złe założyłem ten zbiorniczek czy uszczelka pod głowicą jest do wymiany?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko na to wskazuje że uszczelka - , staraj się nie jeżdzić oddaj auto do mechanika .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Najprawdopodobniej miałeś zawieszony zaworek w korku przez co wzrosło ciśnienie w całym układzie i upg tego nie wytrzymała. Niestety wszystko na to wskazuje skoro aż tyle oleju przybywa.
Opublikowano
Chyba że uszczelka poszła pomiędzy kanałem olejowym i wodnym. Wtedy nie koniecznie pokaże. A test można zrobić samemu na allegro tester kosztuje z 15zl. Oczywiście jest opcja ze wdmuchuje z cylindra. Ale to już do sprawdzenia, nam pozostaje gdybanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.