Skocz do zawartości

Brak Kompresji BMW X5 4.4


wilke30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W mojej X5 (M62B44TU) nie ma ciśnienia w silniku. Prawa głowica 1-2 bara, lewa 6-8. Silnik już wyjęty z auta i bedzie rozbierany, żeby zobaczyć co było przyczyną, ale może ktoś już miał podobny przypadek lub po prostu to znany i "przerobiony" temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem, wiec nie wiem jak użytkowany był samochód. Objawów wcześniejszych też nie znam, przywiozłem to już nie paliła, zmierzyłem ciśnienie i takie wyniki mi pokazało. Dzisiaj rozbiorę i zobaczymy co się tam stało
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nie bylo czasu, żeby rozebrać, jestem ciekaw co siedzi w środku... Koszty są dosyć spore, ale wydaje mi się, że zarówno remont go jak i kupno używanego może wyjść podobnie, a przynajmniej wiadomo co się ma... Tylko należałoby wymienić pompę oleju przy kompleksowej naprawie, ale nie umiem znaleźć nigdzie nowych... Ktoś kupował kiedyś takową?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jaki masz plan

 

Bo jsi okaza sie wyj ebane tuleje to co

Tlok w oryginale kosztuje 1000 zl za sztuke

Chyba ze znajdziesz w zamienniku cos

Korby zostaja

Nowe panewki

Rozrzad

Sprawdzenie glowicy

Vanosy

Strzelam w ciemno 15 000

 

 

Jaka kest technologia w bloku

Zapewne nikasil lub podobna powloka

Tego sie nie szlifuje

Jak gladzie beda dobre to honowanie

I inna selekcja tloka

 

Cos mi sie dziwne wydaje ze padly wszystkie gary

Czy to na pewno nie wina glowic??

 

Nowa pompa kosztuje 2.500 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ci ludzie robia z tymi silnikami ? bez oleju sie jezdzi czy jak ? no chyba ze 500 000 km nalatane choc nie ... w polsce wszystkie po 200 maja :D Mam na parkingu teraz dwie Scanie z 98 i 99 roku , obie maja okolo 1 500 000 km zrobione i jeszcze kapitalki nie mialy :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mnie to zastanawia jak mozna zakatowac taki silnik.

 

Chociaz rozni ludzie sa

 

W silniku RVI Premium urwal sie tlok, korba rozwalila blok.

 

Kuliony drugi silnik do wlozenia z przebiegiem ok. 500 000, auto po dzwonie

co sie okazalo

 

Barany je bane wykrecili wtryski i tak zostqawili.

Po rozebraniu silnika ktory stal dosc dlugo w krzakach okazalo sie ze tloki zardzewialy razem z tulejami.

 

A silnik byl piekny, na tulejach slady honowania, wszystko nominal, sprzeglo jak nowka, no bylby piekny silnik gdyby nie te glaby

 

Zlozony na nowo na zamiennikach i jiz na pewno tyle nie wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa raczej nie wchodzi w grę, ponieważ już ktoś tam swoje tureckie ręce pchał... Gdyby silnik nie był już rozbierany i nie umiejętnie złożony ( wyrwane gwinty z obudowy rozrządu, nie przykręcony ślizg łańcucha, nie mówiąc już o składaniu " na silikon")... Jedna wielka masakra. Koszty policzyłem i prawdą jest, że za remont silnika można byłoby sobie kupić e39 ;)) Gdyby nie była już raz manufaktura odstawiona to spokojnie zrobiłbym go, ale w tym przypadku nie warto... Pozostaje kupno takiego silnika, a najlepiej drugiego X-a w angliku. Jeśli miałby ktoś takie to proszę o informacje ;)) Ale dla pewności w nowym silniku należałoby wymienić rozrząd, nie tyle już chodzi o łańcuch, ale o ślizgi, a szczególnie ta "buźka" bo pewnie standardowo będzie popękany...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.