Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przy zdejmowania calego walka od visco pekla mi klapka i nie wiem jak ja dalej zdjac! co poradzicie co dalej robic ? odpiszcie szybko bo pekla teraz i samochod w garazu stoi Thx
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
Opublikowano
jest oska na ktorej siedzi visco a dalej jest taka klapka przykrecona do silnika jak wyjac to klapke i oske ??
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
Opublikowano
patrzcie odkrecilem visco! zostal mi walek na ktorym siedzialo visco siedzi on w bloku a dalej jest klapka aluminiowa i musze ja wyjac zeby lozysko zmienic
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
Opublikowano

Stary zmuszasz mnie do użycia wyobraźni!

Ten wałek z gwintem jest wałkiem pompy, a jedyna aluminiowa klapka, która przychodzi mi do głowy to obudowa pompy.

Chyba że chodzi ci o koło pasowe, ale ono nie jest z aluminium.

Opublikowano
ok juz to wykrecilem to jest chyba cala pompa i wlasnie obudowa mi pekla w niej. ta pompa sie rozbiera i mozna zmienic obudowe czy trzeba nowa?? po ile moze chodzic taka pompa do bmw e36 318 '94 ??
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.