Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 228
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Podpowie ktoś?

Czy na krótkim gumowym wężu 9 pomiędzy separatorem, a metalową rurką mają być dwie metalowe opaski czy tylko jedna na jednym jego końcu?

 

http://www.ronstultz.com/knowledge/images/BMW%20X5%20-%20CVV%20Replacement/BMW%20X5%20CVV%20Parts.jpg

Opublikowano

Scarab u mnie byla jedna ale wg serwisowki powinny byc dwie.

 

Ja przy skladaniu dalem dwie

 

Tylko ja wszedzie dawalem takie zwykle skrecame a nie takie zaciskane jak uzywa bmw bo nie mam do nich szczypiec

 

A i u mnie wszystkie weze od odmy dalem nie oryginalne. Docinalem z wezy odpornych na benzyne i temperature.

Opublikowano
Scarab u mnie byla jedna ale wg serwisowki powinny byc dwie.

 

Ja przy skladaniu dalem dwie

 

Tylko ja wszedzie dawalem takie zwykle skrecame a nie takie zaciskane jak uzywa bmw bo nie mam do nich szczypiec

 

A i u mnie wszystkie weze od odmy dalem nie oryginalne. Docinalem z wezy odpornych na benzyne i temperature.

 

Nie chce cie straszyc ale widzialem taki zabieg kiedys i po 6 miesiacach te weze byly popekane i ciekly.

Opublikowano
Scarab u mnie byla jedna ale wg serwisowki powinny byc dwie.

 

Ja przy skladaniu dalem dwie

 

A miałeś fabryczny separator czy wymieniał go ktoś już wcześniej? Miałeś opaskę do strony separatora czy od strony metalowej rurki?

Pytam o to bo wg katalogu i opisu który znalazłem w necie ma być tylko jedna opaska, u mnie były i są dwie, ale ktoś przede mną już wymieniał separator.

Opublikowano

przeciez na realoem są dwie

ja mialem od strony rurki

taką ori bmw

 

separator mialem oryginale :mrgreen:

ale ktos juz tam grzebal nie raz

Opublikowano

No właśnie na realoem jest jedna, jedna część numer 10 i jest zaznaczona na rysunku tylko od strony separatora, co jest nawet logiczne bo wyciągasz separator do góry i łatwo wymieniasz węża jeśli się rozpuści. Nie wiem czy nie ma to też czasem znaczenia w przypadku zatkania separatora masłem, jeśli opaska jest tylko z jednej strony to ciśnienie ma szasnę ujść z metalowej rurki. Zobacz:

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FB31-EUR-09-2000-E53-BMW-X5_44i&diagId=11_2817

Opublikowano

dokladnie , rowniez czekam na odme i wanne z bmw litwa :lol: :lol: dawac tam pod nią jakis sylikon czy smarowac to czy nie? jakim momentem to dokrecic ? a tu sekcja zwlok mojej odmy :nienie:

 

ee4a26329af08814med.jpg

Opublikowano
Witamy w klubie. Ciekawi mnie na jak długo pomoże czyszczenie i wymiana odmy. Swoją drogą kupiłem X między innymi po to, żeby bezproblemowo jeździć w góry na deski zimą, a wychodzi na to że zimą te gówna są bezużyteczne, no chyba że mam szukać noclegów z garażem :duh:
Opublikowano

zastanawia mnie do teraz fakt,przeciez byly mrozy po -30 , wiekszosc samochod na osiedlu nie odpalala , moja kruszynka od strzala gadała,nie raz stala po kilka dni i normalnie wszystko bylo wporzadku , natomiast teraz gdy byly te zmiany temperatur cieplo zimno i temp -8 , stala 4 dni no i Ch...zrobilem moze 7km 60km/h zeby sie zagrzala spokojnie gaz sie ledwo wlączyl i dym...odma poszla/zamarzla, a w mrozy bylo OK zero problemow, wiec moze ta wilgoć dala w kość

 

czekamy na paczke z ASO hyhy :mrgreen: :mrgreen:

 

9acb8b75c5a14fb1med.jpg

Opublikowano
dokladnie , rowniez czekam na odme i wanne z bmw litwa :lol: :lol: dawac tam pod nią jakis sylikon czy smarowac to czy nie? jakim momentem to dokrecic ? a tu sekcja zwlok mojej odmy :nienie:

 

ee4a26329af08814med.jpg

 

 

Tez mnie wlasnie zastanawia jak to zrobic

 

Dawac sylykon czy kuzwa ufac oryginalowi :mad2:

 

 

Pokrywe dokreca sie 10 Nm

Za je bi scie malo

 

Ja dokrece wiecej

Opublikowano
zastanawia mnie do teraz fakt,przeciez byly mrozy po -30 , wiekszosc samochod na osiedlu nie odpalala , moja kruszynka od strzala gadała,nie raz stala po kilka dni i normalnie wszystko bylo wporzadku , natomiast teraz gdy byly te zmiany temperatur cieplo zimno i temp -8 , stala 4 dni no i Ch...zrobilem moze 7km 60km/h zeby sie zagrzala spokojnie gaz sie ledwo wlączyl i dym...odma poszla/zamarzla, a w mrozy bylo OK zero problemow, wiec moze ta wilgoć dala w kość

 

Ja miałem identycznie. Wydaje mi się jednak, że odma zaczęła zamarzać już wcześniej, podczas tych dużych mrozów, podsysała stopniowo olej aż w końcu jebło.

Opublikowano
Można sprawdzić albo fizycznie na wkładzie termostatu mając do w ręce - jest na nim napisane 85 stopni albo 105. Druga opcja to sprawdzenie temperatury płynu podczas jazdy w zegarach test 7 - na zmienionym termostacie będzie około 90 stopni, na fabrycznym ponad 100. Wymiana termostatu i obniżenie przez to temperatury silnika to popularny mod w M62TU, tylko nikt nie jest w stanie określić czy ma sens czy nie.
Opublikowano

mialem zmieniac ale braklo mi PININDZY

 

mozna niby uzywke ale uzywke to juz mam :mrgreen:

 

dla mnie na logike nie ma sensu 115 stopni

 

a gadanie o projektowaniu auta pod 115 to glupoty

jak te silniki w starszych autach albo w M5 pracuja juz normalnie

co specjalnie blok odlewaja? specjalnie uszczelki inne dają?

poza tym jak byly niby jakies wersje na cieple kraje

co mialy normalny termostat

zreszta ja mam niby ta wersje na cieple i mam 105 a nie 115

 

 

Litwa naszym przyjacielem a nie naszym wrogiem :mrgreen:

 

termostat u nich oryginal beemwju tyle co u nas zamienniki :mrgreen:

 

i mozna sie cieszyc logo B M W

 

do mnie juz paczuszka od przyjaciół z pokrywką leciiii :mrgreen: dzis wyslali

 

 

juz niedlugo znów będzie

 

lewy pas i gaz

zagladam smieci w twarz

 

idiota z bmw

 

dwiescie po miescie

 

 

a nie jezdzenie jakimis puntami JTD, Lupami 1.0 i co sei akurat nawinie :mrgreen:

znow bedzie mozna bez kierunkow, wymuszac, z lewoskretu prosto i inne wspanialosci ktore gwarantuje beemwu :mrgreen:

 

panowie ktorzy zmieniali pokrywe:

 

dawaliscie jeszcze SYLYKON czy ufaliscie oryginalowi i jest OK?

Opublikowano

,,zreszta ja mam niby ta wersje na cieple i mam 105 a nie 115''

 

mam wersje z autralii i tez na cieple kraje . Moim zdaniem w termostacie nie ma roznicy ale jest np w chlodnicy ktora jest inna od wersji na zimne kraje . Ogolnie jest malo chlodnic do e53 4.4 i nie jest latwo od reki dostac.

 

przeciez bmw jest po to zeby sie znecac nad ,,gorszymi '' uzytkownikami drog :wink:

Opublikowano
Jak tam Panowie na froncie, auta poskładane? :]

 

U mnie lipa najpierw chory bylem teraz zebra polamane a zostalo mi tylko ten nieszczesny przewod metalowy wymontowac i przeczyscic :cry:

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.