Skocz do zawartości

E90 320D problem z odpaleniem w niskich temp


Kamkow93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Panowie mam problem. Ostatnio przy minusowych temp auto ma problem zodpeniem przy -26 odpalił za 7 razem. Co najlepsze tydzień temu wymieniłem wszystkie świece plus sterownik świec. Wczoraj przy -7 tez nie odpalił za pierwszym tylko za 3. Przy odpalaniu na -17 zaświecił się żółty check i swieci nadal ? Pomożecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Stacja stacji nie równa. Pewnie wiele od kierownika itp. zależy.

 

U mnie np. moim zdaniem najlepsze paliwo jest na BP.

 

W innym rejonie kraju auta zdychają po BP.

Mimo ze wsio leci z jednej bazy paliwowej.

 

Chyba tylko V-Power Nitro i Racing jezdzi prosto z Niemiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Byłeś na kompie? Tylko takim do BMW, a nie jakimś do wszystkiego. Skoro jest check to jest i błąd zapisany. Przy okazji zobaczysz czy nie ma czasem błędu od świec. Sam je wymieniałeś, bo może mechanik tak se tylko powiedział, że wymienił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stacja stacji nie równa. Pewnie wiele od kierownika itp. zależy.

 

U mnie np. moim zdaniem najlepsze paliwo jest na BP.

 

W innym rejonie kraju auta zdychają po BP.

Mimo ze wsio leci z jednej bazy paliwowej.

 

Chyba tylko V-Power Nitro i Racing jezdzi prosto z Niemiec.

 

A dla mnie paliwo z każdej stacji czy bp czy orlen to szit. Ja kupuje z hurtowni jednorazowo 1000l i dostaje do tego badanie chemiczne. Paliwo na bieżąco obserwuje w zbiorniku.. Jest bez żadnego bio syfu itd

Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na takie odpalenie ??? Odpala ładnie ale później obroty spadną jak na filmiku i za chwilę są już ok. Czasami potrafi zgasnąć za pierwszym odpalaniem w mróz. Później już wszystko ok. Przed mrozami tego nie było. Dodam że filtr paliwa wyczyszczony to znaczy przepłukany benzynką i ropą oraz powietrzem . Na początku leciał czarny syf później juź czyściutkie paliwo. Wiem powinienem wymienić ale robiłem to jak żonka przyjechała z pracy sklepy pozamykane a teraz nie mam czasu może dopiero za parę dni. Nadmienię że nie ma innych problemów podczas jazdy jest moc nic nie przerywa jeździ jak potrzeba. Mam też e61 z tym samym silnikiem więc mam porównanie. Załączam link do filmiku który nagrała żonka

https://m.youtube.com/watch?v=cgZ7DY5BsXk

Acha samochód ma wycięty dpf również programowo oraz usunięte klapki z kolektora

Edytowane przez a1cygan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.