Skocz do zawartości

523i - znowu uszkodzona przepustnica?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam znowu problem z beatką a raczej przepustnicą ... otóż odpalam dziisiaj auto a tu zaraz po dodaniu gazu zapala sie ASC i silnik wchodzi w tryb awaryjny . auto po dodaniu gazu wchodzi na 2,5 tys obrotów , chwile na nich stoi i potem powoli przebija sie w gore z obrotami ale to jest dramat :cry: czyzby znowu uszkodzony potencjometr przepustnicy ? Inpa pokazuje :

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

------------------------------------

Date: 01/08/17 15:11:50 ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS420DS0

------------------------------------------------------------

RESULT: 1 errors in error memory !

------------------------------------------------------------

119 motor throttle valve MDK mecanical Error (hard steering or jam)

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

actual value throttle poti 0.00 Grad DK nominal data Throttle valve 18.75 Grad DK padel value 23.90 Grad DK activate duty cyletime MDK 29.56 % appear before (rel.) 0.00 h

Tastverhaeltnis zu hoch CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler

Errorcode: 77 71 01 28 00 28 33 4C 79 59

=============================================================

 

Jakis miesiąc temu mialem prawie identyczny problem z przepustnicą i wymieniłem ją na używke , czyżby używka teraz padła ? :mad2: Co najdziwniejsze niby to samo ale troche się różni no bo wtedy zapalało mi sie EML I ASC , teraz samo ASC . Wtedy auto nie chciało nawet wejść na obroty , gdy próbowałem go gazować to obroty skakały do 2 tysięcy i spadały do 600 - 700 a teraz wchodzi mi do 2,5 tysi i po chwili wbija na większe . Autem cięzko w tych warunkach sie jedzie no bo slabo reaguje na pedal gazu + nie ma kontroli trakcji więc ciagle wpadam w poslizg ...

Opublikowano
Kolego niestety wygląda po błędzie że tak. Z używkami tak czasem bywa. Możesz jeszcze dla pewności wyjąć i poruszać klapka czy się zacina ale jeśli będziesz czuł przycięcia czy opór to już po przepustnicy.
Opublikowano
ja w 528 miałem podobny problem, po przegazowaniu wchodziła w tryb awaryjny i nie szła w ogóle w obroty, przeczyściłem przpustnice, adaptacje zrobiłem i wróciło wszystko do normy
Opublikowano
ja w 528 miałem podobny problem, po przegazowaniu wchodziła w tryb awaryjny i nie szła w ogóle w obroty, przeczyściłem przpustnice, adaptacje zrobiłem i wróciło wszystko do normy

a błąd powrócił ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.