Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam teraz nissana ale zawsze chciałem mieć BMW znalazłem w komisie 525i z 97 roku , w pełnej opcji bez skóry z gazem , możecie powiedziec mi opinie na temat tego samochodu i na co mam zwracac uwage przy zakupie tego samochodu dziekuje z góry za wszytskie informacje i pozdrawiam
Opublikowano

W temacie wyraźnie napisane jest e39

A tak na marginesie to aua z komisow wcale nie są takie zle. niektore komisy zanim wystawia auto na sprzedaz sprawdzaja calą jego historie.

A wracajac do tego co sądze o tym BMW .

Autko jest naprawde godne polecenia , jeżeli cena jest dobra i auto też jest w dobrym stanie to możesz brac , nie będziesz żałował .Ale ...nie lepiej kupic 528i. Spalanie identyczne a roznica mocy odczuwalna

:twisted:

Opublikowano

Hm..E39 525i było produkowane od 11.1999 do 07.2003 (sedan), kombi do 12.2003 - wersja na Europę

Wersja 523i natomiast od 09.1996 do 08.2000 (Europa, sedan)

podaj coś więcej, a najlepiej spisz jej numer nadwozia wówczas dowiesz co to za zwierz dokładnie :mrgreen:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ja mam od kwietnia E39 523 i jestem super zadowolony. te 170 kyckow wystarcza mi w zupelnosci . naprawy nie sa az tak kosztowne jak w innych autach. np. wczoraj wymienilem laczniki stabilizatora 2 x i zaplacilem z robocizna 200 zeta. i ustaly mi puki ;)

 

a co do 525. byc moze wlasnie jest to 525 TDS albo 523 (525).

 

Polecam !

Edytowane przez pawelkrak
Opublikowano
Hm..E39 525i było produkowane od 11.1999 do 07.2003 (sedan), kombi do 12.2003 - wersja na Europę

Wersja 523i natomiast od 09.1996 do 08.2000 (Europa, sedan)

podaj coś więcej, a najlepiej spisz jej numer nadwozia wówczas dowiesz co to za zwierz dokładnie :mrgreen:

 

czyli ze co ... BMW 525i w 1997 roku to tak wlasciwie jest 523i ???

to jaki byl cel nadawac nazwe 525i i wstawiac tam 2.3l. pfff....nawet o tym nie wiedzialem

:twisted:

Opublikowano

przed momentem lookalem na wlasnie 525i z 1997r i miala 170km (wniosek to silnik od 523i) a spojrzalem na 525i z 1999 r i faktycznie ma 192km czyli tyle samo co 528i

heh troszke to zamotane

:twisted:

Opublikowano
przed momentem lookalem na wlasnie 525i z 1997r i miala 170km (wniosek to silnik od 523i) a spojrzalem na 525i z 1999 r i faktycznie ma 192km czyli tyle samo co 528i

heh troszke to zamotane

:twisted:

Chyba nadal nie rozumiesz. Pisałem wcześniej, że nie było w tych latach 525i :!: Były 523i a faktycznie miały pojemność 2.5 litra oraz 528i (2.8 litra). Tak samo było z E36 były 323i i 328i. Te silniki miały oznaczenie M52. To 525i (2.5 litra) z 99r, o którym mówisz ma oznaczenie M54 i jest następcą M52. Mam nadzieję, że teraz już rozumiesz :)

Opublikowano
Podejdź chłodno do sprawy i obejrzyj auto na wylot. Poza sprawdzeniem zawieszenia silnika itp. przydałoby się podłączyć do komputera, E-39 zapisuje wszystkie usterki poszczególnych modułów (od radia po silnik) i będzie miej więcej wiadomo, że coś się działo z danym układem lub też, że od wyprodukowania nie wygenerował, żadnych błędów. Pomocne mogą być też funkcje testowe z komputera (poszukaj na forum). Dobrze sprawdź zawieszenie (jest tak skonstruowane, że pobieżnie ciężko jest wykryć usterki), częste usterki miały maglownice (luz).
Opublikowano
nie ma co sie bac komisow. podjedz na rog Naleczowskiej i Powsinskiej, ja tam kupilem swoja co prawda za cene daleka od okazyjnej ale ani przez chwile zakupu nie zalowalem. Maja na placu bardzo duzo roznych beemek, moze znajdziesz cos dla siebie.

pozdrawiam

qba_m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.