Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich.

 

Mam możliwość zakupu na dobrych warunkach BMW 520d GT 2012r. Auto napasione (oprócz silnika...) jednakże jego tył bardzo mi się nie podoba.

W mojej opinii, tył poliftowy jest dużo ładniejszy i z tej przyczyny chciałbym od razu taki tył sprawić przyszłemu autu.

Czy ktoś z koleżanek i kolegów na forum robił już coś takiego??

Rozumiem, że do wymiany jest tylna klapa, światła i zderzak...

Czy coś więcej... pewnie wyjdzie w praniu, jeśli ktoś to robił, bardzo proszę o jakąś pomoc, rady itp.

 

Z góry bardzo dziękuję

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Na twoim miejscu pomyślałbym przede wszystkim o silniku. Auto waży ponad dwie tony, według mnie 2.0d to zdecydowanie za mało, żeby jeździć komfortowo. I wcale nie mam tu na myśli wyposażenia;)

Jeżdżę 535xd(bez szaleństw) i myślę, że przydałoby jeszcze trochę Nm

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nie każdy musi mieć trzy litry, żeby sprawnie się poruszać. :cool2:

Miałem 2.0d i nie powiedziałbym, że "2.0d to zdecydowanie za mało, żeby jeździć komfortowo".

Slawoszgt z tego co widzę na zdjęciach w wątku http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=132&t=243589 i jak to z BMW bywa 'wystarczy' przełożyć graty i których piszesz na poliftowe i sprawa załatwiona.

Opublikowano

Tak, oczywiście ten silnik jest nieco lichy, teraz mam bmw 3 GT (f34) z tym silnikiem i power-boxem (ze względu na gwarancję) od Vtecha i nie ma tragedii. Zdaję sobie sprawę, że ten silnik w F07 może być mało dlatego też jedzie w pierwszej kolejności na chipa i mają zrobić 220 KM i ok 450Nm co już może pozwoli w miarę sprawnie się poruszać... A ta F07 to i tak tylko na dwa lata a potem następne.

Podzwoniłem po serwisach BMW i jako serwis nie oferują opcji "doposażenia" w polift, więc zostaje kombinacja samemu.

Jak już się uporam z tym postaram się opisać co i jak wyszło.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po pewnym czasie wszystko wiem ( przynajmniej w kwestii wymiany tyłu na poliftowy :D )

Sprawa wygląda o dziwo dość prosto:

Zakupiłem cały tył do polifta:

- klapa kompletna z szybą

- lampy

- zderak.

Po rozbiórce starego tyłu okazało się, że potrzebne są jeszcze ślizgi do zderzaka do polifta oraz tylna belka aluminiowa pod zderzakiem.

To tyle jeśli chodzi o części.

Co do montażu to już prościzna, nie trzeba zwalać całej klapy - wystarczy wymienić tą dolną ruchomą. Część górna z szybą jest taka sama.

Światła również "wytnij->wklej". Po podłączeniu od razu działają jak trzeba.

No oczywiście zostaje odkręcenie starych ślizgów i przykręcenie nowych oraz belki alu.

Na koniec dopasowanie zderzaka.

Teraz zostało dobrać kolor, pomalować i zmontować na stałe :)

Jak będzie skończone, zarzucę kilka fotek.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Ciekawy projekt. Ile orientacyjnie kosztowały Cię części? Masz już może zdjęcia przed-po?
Opublikowano

Dzięki ;)


Koszt wszystkich części z czego większość używki to jakieś 6 tys. pln + robocizna z malowaniem 2 tys. pln.

Fotki gdzieś mam i chętnie wrzucę jak ktoś mnie poinstruuje jak to zrobić :)


Pozdrawiam

Opublikowano
Wejdź na tinypic.com zrobupload i wklej link do forum który ci wyskoczy i to tyle
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Dzięki ;)


Koszt wszystkich części z czego większość używki to jakieś 6 tys. pln + robocizna z malowaniem 2 tys. pln.

Fotki gdzieś mam i chętnie wrzucę jak ktoś mnie poinstruuje jak to zrobić :)


Pozdrawiam

Masz jakieś fotki przed i po ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.