Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich posiadam e36 po swapie na m54b30. Mam problem z piszczeniem z tyłu auta, ostatnio mialem naprawiana szpere, łozyska zostaly stare bo stwierdzono ze nie kwalifikuja sie do wymiany. Piszczy mi przy predkosciach 90-100 i 120-130 kiedy zwalniam i utrzymuje predkosc. Prosze o pomoc w diagnozie bo bylem juz u kilku mechanikow i nikt nie wie co to jest i kazdy chce na slepo wymianiac.
Opublikowano

 

Miałem taką sytuacje jak Ty. Wymiana półosi załatwiła sprawę :). Tylko nie pakuj tego cienkiego pręta od 2.5tds`a... (jeśli u Ciebie jest ta sama przyczyna).

Mi się to objawiało od 40 do w sumie nawet 100, później nie słyszałem bo szum, ale wystarczyło przy 50-60 mocniej przyhamować i piszczenie ustawało.

Okazało się że osłona przegubu była sparciała i smar uciekał, przegub się zacierał i dlatego piszczało.

Opublikowano
Mechanicy chca wymieniac od łozysk w kolach po łozyska na moscie, podpore wału a jeszcze inny mowi ze od wiatru cos wpada w wibracje. Mi to wyglada ze od napedu dlatego te półosie bylyby prawdopodobne tylko trzeba to sprawdzic na 100 % bo jednak tanie nie sa
Opublikowano
Mam wrazenie ze problem polega na tym ze nikomu sie noe chce na spokojnie temu przygladnac tylko konczy sie na tym ze jezdzic jak sie rozsypie to wyjdzie a mnie takie diagnozy nie satysfakcjonuja zeby wydac 500 zl moze 1000 i dowiedziec sie ze to nie to
Opublikowano
A moze jest ktos pomocny z okolic rzeszowa kto pomoglby mi w diagnozie albo polecil jakiegos sensownego mechanika

 

Ciężko Ci podnieść samochód i sprawdzić co się dzieje jak koła się kręcą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.