Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !

 

Mam problem z silnikiem. Auto nierówno pracuje na biegu jałowym. Nie pali na jeden cylinder albo 2 aż w końcu po dłuższej pracy obroty tak nisko spadają że gaśnie. Jak zgaśnie trzeba kasować błędy ponieważ świeci się serwis na czerwono i nie można nawet odpalić silnika. Po skasowaniu pali o strzała ale po chwili problem wraca. Poniżej zamieszczam błędy z INPA :

 

http://imageshack.com/a/img923/9144/oFjKEC.png

http://imageshack.com/a/img922/9597/jpVgeI.png

http://imageshack.com/a/img924/6424/dSI0gE.png

r.

Zamieniłem cewki oraz świece na wszystkie możliwe sposoby oraz sprawdziłem kompresję na cylindrach wszędzie po 12 barów.

Proszę o wszelkie sugestie gdzie szukać problemu

 

Pozdrawiam !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wykonaj pomiar cisnienia paliwa na listwie jesli wskazowka manometru nie bedzie falowac to szukaj problemu we wtyskach

Nie moge otworzyc dolaczonych linkow-co zawieraja?

Opublikowano

załączone linki zawierają odczyty z inpy. Wyskoczyły mi takie błędy :

0x29cc CDKMD Aussetzererkenung Summenfehler

0x29cf CDKMD01 Aussetzererkenung Zylinder 3 in 2 Zuendreihenfolge.

 

Analogwerte 2 Laufunruhe :

1. -0.04

2. -2.29

3. 10.72

4. -6.80

 

Jutro sprawdzę ciśnienie na listwie wtryskowej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja jutro sie postaram sprawdzic te bledy...

Z analogwerte wynika ze 3ci wtrysk juz jest martwy-odczyt na plusie i tam nie ma zaplonu a pierwszy jest w stanie agonalnym.

Roznice miedzy wtryskami nie powinny przekraczac 25 procent

Silnik Ci pracuje na trzy gary.

Najlepiej zrobisz jak je zdemontujesz i do serwisu na maszyne wrzucisz.

Taki odczyt komputerowy jest tylko pobiezny ale juz po nim widac ze dwa wtryski sa do wymiany.

Opublikowano
Wczoraj sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej i jest 3.6 bara. Stałe nie spada ani nie faluje. Zamieniłem też wtrysk pierwszy z trzecim. Nic to nie zmieniło. Dzisiaj postaram się wymontować i oddać wszystkie wtryski do sprawdzenia. Kotin44 wiesz może coś więcej na temat tych błędów co opisałem ?. Zastanawiam się też nad tym czy te problemy z zapłonami mogą być spowodowane zużytym łańcuchem rozrządu bo czytałem że te silniki miały z tym duży problem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze dzis je sprubuje rozkminic.

Jak masz takie cisnienie to pierwsze wymien pompe paliwa.

Dobra pompa daje ok 5 bar a 4 to jest minimum zeby auto normalnie jezdzilo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.