Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nowy się wita :)

Jestem zainteresowany kupnem E39 525tds 143KM. Proszę o informacje na temat tego silnika, czy warto go kupić, jak z awaryjnością, obsługą itd itp. Wiem, że 525tds w stosunku do 530d jest przestarzały, ale na 530d, niestety, mnie nie stać ;) Proszę o komentarze i pozdrawiam.

 

Szym

Opublikowano

Jesli interesuje cie 525tds to jest to trafny wybor - stosunek ceny do jakosci.

Silnik jest ok jak sie go dobrze uzytkuje.

Spalanie na trasie realne przy ok 100km/h wynosi 6.8l na 100km.

Bmw nie naleza do samochodow bezawaryjnych i jezeli chcesz kupic np tds 96-99r to musisz sie liczyc z wydatkami na standartowe wymiany plus moze a nie koniecznie usterki.

Co do 3 litrowej jednostki to jest ona nowszym modelem ale tez ma swoje wady, jak tam ci cos padnie to jest o wiele drozej niz w tds. No ale 3 litrowka jest mocniejsza i to na wet sporo. W tds 143ps moga czasami nie wystarczyc szczegolnie jesli jedziesz pod gore, ale nie zostal on stworzony do szarzy. Jak szukasz auta komfortowego na dlugie trasy no i masz "lekki" zapas gotowki to te auto jest dla ciebie.

Ja mam e 39 525tds z 97r. i jestem zadowolony nawet moze wstawie chipa. ale wydalem nie malo zeby auto bylo jak zyletka, wlasnie jutro wymieniaja mi lancuch rozrzadu (polecam jezeli przebieg jest duzy- jest to wrecz konieczne), koszt ok 2000pln i to nie w serwisie. Oni sobie zycza razem z wymiana uszczelki pod glowica 6000pln. Sa to nie spelna rozumu ludzie.

pozdrawiam

Opublikowano

W tej chwili jeżdże BMW E34 525i '88r w idealnym stanie. Mam 170KM i to nie jest rakieta. Ale moim zdaniem w dieslu ważniejszy jest moment obrotowy niż moc. Ja i tak do ścigantów nie należę. Rozpatruję jeszcze ewentualnie silnik 2,5 192 PS benzynowy, ale jeszcze nigdy nie miałem diesla. Do mojego stylu jazdy diesel pasuje lepiej. Ale boje sie troszkę tej wiekowej konstrukcji. Niepotrzebnie?

 

Pzdr

Szymon

 

PS. A łańcuch rozrządu w ogóle się wymienia? Myślałem, że to na całe życie auta, a co najmniej na jakieś 400-500tyś km.

Opublikowano
.

Spalanie na trasie realne przy ok 100km/h wynosi 6.8l na 100km.

 

a da sie tyle jechac na trasie ?

mi przy pelnym obciazeniu i ok 140-160km/h pali ok 8l/100km - automat

po miescie nie mniej niz 10

zh
Opublikowano
da sie - sam jechalem ostanio z krakowa na slowacje 70 km/h :dance:

 

i autko mi spalilo ok 7 ltr :modlitwa:

 

rozumiem, ze takie korki byly ?

bo po co sie meczyc w bmw z 70km/h ? ;-)

zh
Opublikowano
Średnia z trasy + przejazdy przez miasta na poziomie 70km/h to normalny wynik. Jazda w korkach to czasami zaledwie 20km/h i mniej. Jeżeli to są obliczenia komputera pokładowego, to nie widzę w tym nic dziwnego. Średnia przejazdu przez Londyn, to 12km/h. 100 lat temu wynosiła 11km/h. Coś nie mogą przyspieszyć Londyńczycy. :lol:
Opublikowano
Wiem ze do tematu zbliza mnie tylko rodzaj paliwa ktore leje. Mam e28 z 84r. z silnikiem 2,4td - m21. Nie wiem czemu i jakim cudem ale no liczby nie klamia ... Zakopane - Szczecin - Zakopane - praktycznie caly czas trasa predkosci 110-170km/h caly czas srednio kolo 130km/h i wypila mi na 1896 km 110 litrow ropy. 6,01l/100km :) Co Wy na to ? (wszystko potwierdzone na fakturach). To jest dopiero przestarzała konstrukcja :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.