Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej czy brak mocy może mieć coś wspólnego z padnietym alternatorem? Dodam że turbina wyregenerowana tydzień temu gdyż wcześniej też zanikła moc i wogole jej nie było wyla strasznie po regeneracji moc wróciła na kilka dni i spowrotem znikła w tym samym czasie pokazało 4 błędy alternatora.przy odpalaniu szarpie przez kilka sekund dodam że to nie swiece i sterownik bo wymienione także i teraz z tą mocą tak że raz jest i autko chodzi cicho pięknie a raz jej nie ma i słychać straszny klekot jak w starym dieselu.

 

Temperatura to u mnie 71 stopni na rozgrzanym termostat do wymiany?

Opublikowano

a co konkretnie się dzieje z alternatorem?? jak jest problem z prądem to i z mocą może być, szczególnie jak brakuje gdzieś masy

jak telepie i głośno klekocze to trzeba by wtryski sprawdzić, najpierw korekcje (przydałby się sprawny termostat), bo najłatwiej, a później próba przelewowa

lepiej nie jeździj tym bo jak wtrysk leje to zaraz będzie dziura w tłoku

ogólnie do mechanika na dobrą diagnozę, bo z opisu ciężko cokolwiek wywnioskować

 

jeśli chodzi o temp to zdecydowanie za niska, termostat główny do wymiany, wymień też ten na EGR, bo to jedna robota, a kosztuje jakieś 115zł

Opublikowano (edytowane)
a co konkretnie się dzieje z alternatorem?? jak jest problem z prądem to i z mocą może być, szczególnie jak brakuje gdzieś masy

jak telepie i głośno klekocze to trzeba by wtryski sprawdzić, najpierw korekcje (przydałby się sprawny termostat), bo najłatwiej, a później próba przelewowa

lepiej nie jeździj tym bo jak wtrysk leje to zaraz będzie dziura w tłoku

ogólnie do mechanika na dobrą diagnozę, bo z opisu ciężko cokolwiek wywnioskować

 

jeśli chodzi o temp to zdecydowanie za niska, termostat główny do wymiany, wymień też ten na EGR, bo to jedna robota, a kosztuje jakieś 115zł

Tak bowiem będę go odprowadzać do servisu. Będzie wymiana obu termostatow regeneracja alternatora wymiana oleju i filtra i ma sprawdzić te wtryski ale na początek kazał mi wlać jakiś preparat do czyszczenia wtryskow i zatankować do pelna.O by to nie był jednak te wtryski.

 

Dziś wracając z pracy po przejechaniu 5km zapaliły mi się kontrolki od.abs , skrzyni biegów ,ręcznego,cisnienia w oponach i samochód stracił moc jeszcze gorzej ją mu gaz do podłogi a on jedzie 20 km/h dziś w ukrytych funkcjach sprawdzałam napięcie i na zapłonie jest to tragedia zgasilam odpalilam po chwili wogole nie chciał jechać szarpalo za drugim razem to samo ładowanie 12.zgasilam i odczekalam z 10min i już było normalnie moc wróciła.. pojechałam znów na komputer bo po drodze i już wyskoczyło koło 10bledow wszystkie od alternatora. Błędy zostały narazie usunięte zobaczymy czy powroca do mechanika mogę go odstawić dopiero w przyszłym tygodniu mam nadzieję że dotrwa i nic nie upali . w poniedziałek odbieram Audi a przez weekend nie zamierzam nigdzie jezdzic

Edytowane przez Liliana93
Opublikowano

no to teraz mogę wywnioskować że brakuje Ci prądu, dlatego zapalają się kontrolki i łapie masę błędów

zacznij od alternatora i to im szybciej tym lepiej, nowoczesne systemy nie lubią wariacji prądu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.