Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moje wartości testu DPF wykonane DIS'em

 

idle: 6,9 mbar (max 35)

2000rpm: 22,9 mbar (max 75)

cut-off: 70,9 mbar (max 200)

 

Jak widać wynik jest dobry. Jednak mam problem z informacją na wyświetlaczu w aucie który wskazuje na czerwono wartość ujemną "DIESEL FILTR -1600km".

O co chodzi ? Jak to wyzerować ?

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dieselfilter a Partikelfilter to są dwa róźne filtry.

Jaki masz dokładnie komunikat ?

Napisz jaki silnik ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Ale to było proste... ;)

Reset w zegarach wykonany z poziomu BC - DPF 200000 km na plusie !

Dzięki za pomoc

 

Temat do zamknięcia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma sprawy
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Ale to było proste... ;)

Reset w zegarach wykonany z poziomu BC - DPF 200000 km na plusie !

Dzięki za pomoc

 

Temat do zamknięcia.

 

Ja tez mam ten bład i u mnie niestety nie pomaga wykasowanie przez BC, caly czas pokazuje sie na nowo, kilometrów nie mam napisanych w ogóle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki masz przebieg auta ?
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
U mnie pomogło jak na ślepo powiedziałem przez rheingold że założyłem nowy filtr a został stary
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Ja tez mam ten bład i u mnie niestety nie pomaga wykasowanie przez BC, caly czas pokazuje sie na nowo, kilometrów nie mam napisanych w ogóle.

Ty kolego masz zapchany PDF trzeba podpiąć pod komputer i uruchomić wypalanie .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Ja zanim dokonałem kasowania w BC wymusiłem wypalanie przez DIS - może to ma znaczenie,

albo tak jak pisze kolega Pirek92 - ustawić że mamy nowy DPF, w DIS też jest taka procedura serwisowa replacement particulate filter

Opublikowano

 

Ja tez mam ten bład i u mnie niestety nie pomaga wykasowanie przez BC, caly czas pokazuje sie na nowo, kilometrów nie mam napisanych w ogóle.

Ty kolego masz zapchany PDF trzeba podpiąć pod komputer i uruchomić wypalanie .

 

W jaki sposob? Moglbys to opisac?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

DIS

Service Function -> Diesel Electronic -> Pariculate Filter -> regenetation particulate filter - > test sheduler i zielona strzałka dalej

potem zapłon PYK/PYK i dalej zgodnie z instrukcją w programie.

Warunki do rozpoczęcia procedury wypalania:

temp. silnika min 75*C

min 2000RPM / 70km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.