Skocz do zawartości

BMW 550i E60 problem z wydechem


kosarz1

Rekomendowane odpowiedzi

klapka otwiera sie jak juz wspomnieli pod wplywem cisnienia :wink: ale moze stac sie jak mowisz ze klapka ciezko chodzi wez jakis srubokret i popchaj klapke wtedy bedziesz widzial 4tys to powinna byc otwarta :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klapka otwiera sie jak juz wspomnieli pod wplywem cisnienia :wink: ale moze stac sie jak mowisz ze klapka ciezko chodzi wez jakis srubokret i popchaj klapke wtedy bedziesz widzial 4tys to powinna byc otwarta :wink:
niestety klapka sie nie otwiera obojetnie czy wysokie czy niskie obroty. Mozna ja jakos odblokowac na stale?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapka się otwiera przy ok 4000 obr u mnie rowniez.

Zasiegam troche jezyka wsrod innych uzytkownikow v8 w e60, jakie masz opony ba zime i lato w 550i? Chodzi mi o rozmiar, zalozylem 225 50 17 na zime i w porownaniu z 275 30 19 idzie wykorzystac 50% mocy, kontrola trakcji ciagle pracuje z gazem w podlodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapka się otwiera przy ok 4000 obr u mnie rowniez.

Zasiegam troche jezyka wsrod innych uzytkownikow v8 w e60, jakie masz opony ba zime i lato w 550i? Chodzi mi o rozmiar, zalozylem 225 50 17 na zime i w porownaniu z 275 30 19 idzie wykorzystac 50% mocy, kontrola trakcji ciagle pracuje z gazem w podlodze.

u mnie klapka wogole sie nie otwiera. Juz sam nie wiem co myslec, moze ona sie otwiera podczas jazdy? Bo na postoju napewno nie, przynajmniej u mnie. Zimowek jeszcze nie zalozylem ale jesli, to beda to 225/50 r17 ktore mi zostaly po 530d. Ja chyba troche mniej naciskam na gaz niz Ty :D Niezle musisz deptac, ze kontrola trakcji ciagle pracuje :) to ile przy takiej dynamicznej jezdzie wychodzi Ci srednie spalanie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam.

Nie w temacie będzie, ale widzę że wypowiadają się osoby z silnikami 4.4 i 4.8 dlatego do Was pytanie.

Jestem w trakcie kupowania 550i 2007 rok i prosiłbym o podpowiedz na co zwrócić uwagę przy silniku oprócz:

- odmy i przewody olejowe

- szczelność góry

- rurka wody

- stan uszczelniaczy (i tu pytanie czy tylko poprzez zagrzanie samochodu ze stanu zimnego do temperatury otwarcia pełnego obiegu i przegazowaniem z obserwacją czy nie kopci to jedyny sposób na kontrole czy coś doradzicie innego?)

 

Za odpowiedz z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

PS. jeśli możliwe to chętnie podejmę temat telefonicznie (kontakt na PW)

Edytowane przez Piayil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź to o czym pisałeś, zwróć uwagę na skrzynię czy nie podszarpuje i wszelkie usterki elektryczne są upierdliwe w tym modelu, osobiście bardzo męczyłem się z układem active stering tutaj trochę pokręć się po mieście czy błędy nie wywalają , gratuluję wyboru ja żałuję, że nie kupilem m5.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedz.

Active stering miałem w 530d, a skrzynia automatyczna ZF też znana z poprzedniego samochodu wiec wiem o co chodzi.

 

Tak wygląda wyposażenie, może coś jeszcze wam się rzuci w oczy.

 

S2NN BMW alloy wheel, M double spoke 172

S2VB Tyre pressure control (TPC)

S5AD Lane departure warning

S6FL USB/audio interface

S6UH Traffic Information

P7MP Sports package

S8SP Control unit COP

S9AA Outer skin protection

S205 Automatic transmission

S217 Active steering

S229 Dynamic Drive

S248 Steering wheel heater

S255 Sports leather steering wheel

S261 Side airbags for rear passengers

S300 Emergency spare wheel

S302 Alarm system

S319 Integrated universal remote control

S322 Comfort access

S339 Shadow-Line

S403 Glass roof, electrical

S415 Sun-blind, rear

S416 Roller sun visor, rear lateral

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S438 Fine wood trim

S441 Smoker package

S442 Drink holder

S456 Comfort seat with memory

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S494 Seat heating driver/passenger

S496 Seat heating, rear

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S611 BMW Night Vision

S620 Voice control

S639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN

S645 BMW US Radio

S653 High Definition Radio

S655 Satellite tuner

S677 HiFi system Professional DSP

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S697 Area-Code 1 for DVD

S704 M Sports suspension

S715 M Aerodynamics package

S818 Battery master switch

S823 Hot-climate version

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S850 Additional Export tank filling

S853 Language version, English

S876 Radio frequency 315 MHz

S925 Dispatch protection pack

S992 Control of number-plate attachment

 

Sprawdź to o czym pisałeś, zwróć uwagę na skrzynię czy nie podszarpuje i wszelkie usterki elektryczne są upierdliwe w tym modelu, osobiście bardzo męczyłem się z układem active stering tutaj trochę pokręć się po mieście czy błędy nie wywalają , gratuluję wyboru ja żałuję, że nie kupilem m5.

M5 za duże koszty utrzymania do jazdy codziennej jako główny samochód.

Dokładnie jak wyżej kolega pisze sprawdź maglownice jeżeli będzie aktywna bo później jest sporo problemów przechodziłem to nie dawno. Jak coś to daj nr na priv to opowiem co i jak bo pisania sporo by bylo

Poszło na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety klapka sie nie otwiera obojetnie czy wysokie czy niskie obroty. Mozna ja jakos odblokowac na stale?

 

Może w czasie jazdy, przy dużym obciążeniu silnika, jednak się otwiera? Ale to bez znaczenia. Zapewne masz okopconą tylko jedną końcówkę wydechu. Klapkę da się zablokować na stałe. Po pierwsze sprawdź czy dźwignia sterująca klapką jest sprawna. Jeżeli dasz radę nią ruszać to przesuń ją na maksa i zablokuj w tej pozycji. Możesz do tego użyć opaski zaciskowej lub kawałka drutu. Znalazłem temat na zagranicznym forum, jak ktoś to zrobił w M5 F10 :)

http://f10.m5post.com/forums/showpost.php?p=13634167&postcount=19

 

Odczuwalną zmianą będzie delikatnie głośniejsza praca wydechu na niskich obrotach. Jeżeli wcześniej klapka nie otwierała się w ogóle, to pewnie auto odzyska trochę mocy w górnym zakresie obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.