Skocz do zawartości

kosarz1

Zarejestrowani
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 550i LCI

Osiągnięcia kosarz1

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. kosarz1

    Felgi do F10

    Panowie felgi o rozmiarach przód 9.5x20" et31 i tył 10.5x20" et19 podejdą do zwykłej serii f10? Jesli nie to jako max podejdzie?
  2. Wojtek, piekne dzieki za wyjasnienie tematu, teraz wiem juz wszystko. Ja sie wlasnie zastanawialem jak sie pozbyc tego rantu pod blotnikiem (nakladki) i nawet nie wiedzialem ze jest cos takiego jak rolowanie :D Pozdro!
  3. Na uskokach znaczy na dołkach? I odnosnie tego rolowania co masz na mysli? Chcialbym do tego auto obnizyc tyl i przod po 3cm, wiesz moze jak sie to bedzie mialo do felg o ktore pytam?
  4. Tak wiec :) tył - 11j - et25, przód -9.5j - et22
  5. Witam, czy felgi o szerokosci 11j zmieszcza sie na tyl do e60 i na przod 9.5j? Chodzi konkretnie o te https://www.olx.pl/oferta/felgi-japan-racing-jr-18-rozne-rozstawy-i-wielkosci-audi-bmw-17-18-CID5-IDm2GdV.html#d3b49d9fb0 Czy beda moze wystawac poza blotnik albo ocierac o nadkole?
  6. Wielkie dzieki :D pomoglo uruchomienie zaplonu bez trzymania nogi na hamylcu. Wykasowalem klocki przod i inspekcje. Pozdrawiam! :D
  7. Widzialem juz ten filmik chyba nawet jako pierwszy. Probowalem juz nie pamitam ile razy i tylko trojkat z wykrzyknikiem w srodku wyskakuje i nic po za tym.
  8. Tak czujnik zmienilem na nowy w lewym przednum kole. Jestes pewien ze auto nie stanie? No i jak tem problem rozwiazac, trzeba pod komputer podlaczyc?Troche mnie uspokoiles.. dzieki
  9. Witam. Panowie prosze o pomoc, ok 2 tyg temu wymienilem klocki z przodu w mojej e60 550i 2008 rok. I nie moge skasowac inspekcji serwisu z panelu kierowcy. Po wcisnieciu tego przycisku przy zegarach i trzymaniu go 5 sek pojawia sie trojkat z wykrzyknikiem w srodku i na tym koniec. Nie moge wejsc dalej do meni zeby to wykasowac. Jutro mam wyjazd ponad 1400km a komputer pokazuje mi ze mam tylko 1300km do przejechania... czy po przejrchaniu tych 1300km auto moze stanac??
  10. u mnie tył siedzi podobnie nisko, z tym ze teraz kupilem duzo szersza i wyzsza opone na zime wiec szczelina w nadkolu okolo 0.5cm zrobil sie duzy balon w porownaniu do opon letnich, przy spokojnej jezdzie nic nie ociera, dopiero jak sie przycisnie na zakrecie sa problemy z ocieraniem Moge zapytac jakich konkretnie podzespolow uzyles do obnizenia zawieszenia? I jak sie tym jezdzi, nie jest za twardo?
  11. ... chyba jak jedziesz 60 km/h, ehh...... zapomnialem dopisac ze z na lekkiej pochylej ;) a powaznie to przy 130-140 wychodzi mi 10.5L/100. Przy predkosciach 50 - 60 - 70 komputer pokazuje spalanie rzedu 6-7L.
  12. a Ty jezdziles takim autem? Czy tylko z domyslow wyciagasz takie wnioski? Twardsze zawieszenie nie musi odrazu oznaczac tego ze nie bedzie sie tym dalo jezdzic. Widze jestes troche przewrazliwiony na punkcie utraty odrobiny komfortu :) Mnie to nie przeszkadza, tym bardziej ze tak jak wspominalem wczesniej, twardsze i nizsze zawieszenie poprawia wlasciwosci jezdne.
  13. Powiedzmy ze chcialbym uzyskac efekt taki jak na zdjeciu. Ale jak to jest ze koles tak jezdzi i nic mu nie obciera?? :) Przeciez miedzy gora kola a rantem blotnika jest bardzo mala szczelina. Nie jest to przypadkiem zasluga twardego zawieszenia? Ktore ogranicza uginanie sie auta na dołkach lub pod wplywem ciezaru - pasazerow? http://i67.tinypic.com/347u16r.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.