Skocz do zawartości

Dyferencjał Tył do X5 E70


mickcent

Rekomendowane odpowiedzi

Ma problem, pada mi dyferencjał tylny do mojego BMW. Cen nowego to jakiś kosmos. Znalazłem w warsztacie informację że do mojego samochodu potrzebny jest Dyferencjał BMW E70 DYFER MOST 3,15 - nr 33107590912. Na allegro znalazłem BMW E70 DYFER MOST 3,15 - 33107590914. Pytanie czy ten egzemplarz może się do mnie nadać?

Ostatnie cyfry mojego VIN to L427485. Byłbym wdzięczny za pomoc.

Edytowane przez mickcent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za podpowiedź. Z tego co widzę w tym zestawieniu to pasuje zarówno jedna jak i druga do mojego samochodu. Może tak być?

 

Wg, Bmwstore ten most z Allegro jest przeznaczony dla samochodów ze zwiększoną masą przyczepy - więc teoretycznie jakby mocniejszy,

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Z tymi wałkami w tylnym moście to porażka. Też mi zaczął strzelać przegub zewnętrzny w prawym tylnym wałku. Cena w ASO :mad2: porażka. Tylko teraz trzeba zakupić odpowiedni. Samochód oryginalnie z hakiem, czyli cały tył wzmocniony, większa ilość zębów na wałkach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz, jakie były objawy padającego dyfra? Jakieś stukanie, szarpanie?

Przerabiałem temat niedawnow swojej x5, lecz wystarczyła tylko wymiana półosi (stukała charakterystycznie co kilkaset km).

Może niepotrzebnie się w koszty ładujesz. Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagłębiłem trochę temat odnośnie tych tylnych wałków i strzelających przegubów. Serwis potwierdził, że X5 nasze maja niestety , jak na nasze drogi słabe zawieszenie. Już nowe X5 podobno producent poprawił. Standard strzelające przeguby przód i tył, łożyska z piastami, a przeważnie prawa strona. I że przy przebiegu jakieś 200 tyś. trzeba się na to szykować. Zdarza się i wcześniejszy przebieg. Wszystko zależy od dróg po jakich jeździ samochód. Co do mostów, to wstawiane były owszem mocniejsze, ale na etapie fabryki, gdzie już ktoś sobie zamówił na etapie produkcji i wtedy przystosowane są one do ciągnięcia przyczepy o zwiększonej masie. Można wstawić dyfer mocniejszy, ale wtedy trzeba już cały komplet wzmocniony. Patrząc u mnie, to po vin. mam w standardzie przygotowanie instalacji pod hak, ale dyfer zwykły. Haki są wstawiane na serwisach dodatkowo, ale na mostach podstawowych. I tu podobno jest ten cały myk z mostami. Wstawiony hak nie oznacza, że mamy wzmocniony most. Ale strzały z tylnego koła są straszne. Nie zdawałem sobie sprawy,że tak może przegub strzelać. W środku lekkie puknięcia, a na zewnątrz ... :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.