Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam dosc spory luz w przekladni, mimo kompletu nowych wahaczy i wszystkich tuleji zawieszenia jest wyrazny luz na kole kierownicy (zawieszenie oparte na wahaczach i tulejach lemfordera)

Teraz pytanie co trzeba wymienic w przekladni zeby zniwelowac luz??

Czy wogole jest to mozliwe??

Opublikowano

Na przekladni kierowniczej masz taka nakretke ze srubka w srodku, luzujesz nakretke i przekrecasz wobec niej wewnetrzna srubke powiedzym na poczatek 1/4 obrotu i dociagasz. Jesli kierownica zacznie chodzic ciezej i nie bedzie chciala sama wracac do punktu zerowego to znaczy , ze dokrecone jest za duzo i musisz troche wrocic.

 

Jesli jest albo ciasno albo luz i nie idzie znalezc pozycji optymalnej to przekladnia do remontu a raczej najlepiej do wymiany. Jesli mocniej Ci leje lub przycina sie wspomaganie to nie reguluj tylko odrazu szukaj innej. To tyle odemnie.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

Będzie pasować.

 

Tylko 518 miały inną przekładnię niż reszta.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

No to super.

Jutro od rana zaufany mechanik bedzie wymienil mi przekladnie (wspolczuje) i komplet przedniego zawieszenia by lemforder plus plywajace tuleje tylnego zawieszenia;)

Mam nadzieje, ze auto bedzie sie lepiej prowadzilo, juz nie moge sie doczekac.

A swoja droga zastanawiam sie dlaczego wahacze i drazek srodkowy lemfordera jest drozszy niz ponoc oryginal z serwisu, pisze ponoc bo jest na wahaczach nie ma zadnego oznaczenia, zadnego numeru seryjnego, sa tylko zapakowane w worki foliowe z naklejka bmw.

Czyzby niektore serwisy robily klientow w trabe??

Opublikowano
Niektóre przekładnie z 528i, a wszystkie 535i, miały inne przełożenie(bardziej bezpośrednie), luz może być również na wieloklinie regulacji wysokosci kierownicy, z reguły pomaga dociagnięcie dużej nakretki widocznej po zdjeciu osłony pod kierownicą

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Opublikowano

Dzieki za informacje.

Szkoda, ze wczesniej tego nie wiedzialem. Najbardziej przeszkadza mi w E28 wlasnie ze przelozenie przekladni jest malo dokladne, malo bezposrednie. Po tym jak przejechalem sie 500 km 325i.... Brakuje mi takiej kontroli jak jest w tym modelu E30, tyle, ze ona ma jeszze cale zawieszenie M-technic.

Opublikowano
Masz rację, ja po założeniu przekładni z 535 cały czas jestem pod wrażeniem, jeśli dopuszczasz nie oryginał to przekładnia z E34 też podchodzi, trzba troszke pokombinować ale da się, a jest ich więcej np. 535i niż E28

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Opublikowano
Dopuszczam, tylko kurcze dzisiaj wlasnie kupilem juz jedna.... od td, mam nadzieje ze tragedii nie bedzie, jak nie bedzie mi pasowala to sie rozejrze za taka od 535. Wielkie dzieki za info

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.