Skocz do zawartości

Wymiana termostatu 2.0D 150km


lobito

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent X3 E83 silnik N47T2 2.0d 150km

Powiedzcie koledzy jaki termostat najlepiej włożyć tzn jakich firm polecacie? Najlepiej rozumiem 2 wymienić? Gdzie znajdują się termostaty?

Dzięki za odpowiedzi

Edytowane przez lobito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PD11-EUR-06-2006-E83N-BMW-X3_20d&diagId=11_3678

Nr 8

Termostat EGR -wogóle nie jest pewne źe go masz ? musisz zobaczyć.

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PD11-EUR-06-2006-E83N-BMW-X3_20d&diagId=11_3324

Nr 4

Termostat główny ten masz napewno.

Na termostatach nie oszczędzaj -kup orginalne unikniesz dodatkowych kosztów powtórnej wymiany wadliwych podrubek

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Obydwa zobaczysz z góry

Chcesz wymienić profilaktycznie czy silnik wolno się nagrzewa ? albo nie osiąga 88 C°

Zmień tytuł tematu-napisz o jaki model pytasz

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Proponowałbym bym orginały w sumie nie duza róźnica cenowowa z beru ,a masz większą pewność źe nie wyjdą niespodzianki.

Główny źeby wymienic musisz zlać płyn, na dole chłodnicy masz korek , przy okazji zmień płyn na nowy,sprawdzic stan popmpy wody jak ma luzy -wymiana.

Szukaj w sieci instrukcji wymiany dla Twojego modelu ,na koniec solidnie odpowietrzyć układ.

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
EGR wymienia się bez zlewania płynu on jest wysoko troch się wyleje jak go odkręcisz , zabezpiecz szmatami paski i i alternator .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pacjent X3 E83 silnik N47T2 2.0d 150km

Powiedzcie koledzy jaki termostat najlepiej włożyć tzn jakich firm polecacie? Najlepiej rozumiem 2 wymienić? Gdzie znajdują się termostaty?

Dzięki za odpowiedzi

 

W tym roczniku chyba silnik M47... :)

 

Wymieniałem w swojej oba termostaty. Kupiłem oryginały w ASO, koszt ok 400 zł za oba.

 

Wymiana termostatu EGR banalnie prosta, do głównego trzeba spuścić płyn, więc przy okazji lepiej go wymienić. Do wymiany głównego odkręciłem chłodnicę spalin, wtedy dostęp jest całkiem niezły. Oczywiście musisz mieć E-torxy czy jak się tam te klucze nazywają. Całość 2 godziny roboty z przerwą na browara.

 

Pamiętaj o tym, że układ BMW trzeba prawidłowo odpowietrzyć, odpowietrznik na termostacie EGR i na przewodzie nagrzewnicy.

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pewnie nie przeszły testów jakości w bmw - zmazali logo i odesłali do producenta

Części dla BMW produkuje cała europa codzienie do Niemiec przyjeźdzają tiry z częściami i co dzień wracają do producenta te które nie spełniają norm lub wykonane ze złych materiałów itd...

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie rozumiem tego dlaczego zmazują znaczek BMW ? ktoś coś powiedział ?
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Jestem ciekaw, skąd tacy ludzie jak ty "malysz" biorą sobie takie bajki w głowie i po co opowiadają je dalej publicznie? "Tiry przyjeżdżają, a bmw wybiera sobie części" - serio? Nie masz chłopie zielonego pojęcia i pieprzysz kocopoły wprowadzając innych w błąd.


Części są produkowane w zewnętrznej fabryce dla ASO lub na linię BMW, wtedy mają znaczek. Ta sama cześć, która przeznaczona jest do dystrybucji detalicznych znaczka bmw nie może posiadać, dlatego znak jest ścierany. Serio, dobrze, że jest sztuczna inteligencja bo już nie długo nie trzeba będzie słuchać takich mitomanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ty inteligent dyskusja jest o tym dlaczego jest zmazywany znaczek , a Ty się pocisz i nic nie wnosisz do tematu .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty inteligent dyskusja jest o tym dlaczego jest zmazywany znaczek , a Ty się pocisz i nic nie wnosisz do tematu .

 

To ty się pocisz mitomanie i wymyślasz bzdury. Później się ludzie śmieją z forum "znawców " i przez takich jak ty nie traktują poważnie tej społeczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zobacz na swoje posty - pytasz , krytykujesz i obrażasz , ciężko znaleźć kogoś komu pomogłeś .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.