Skocz do zawartości

E90/E91 320d N47 TEMPERATURA SILNIKA (ZA DUŻA)


rzezimisiek

Rekomendowane odpowiedzi

Rano - dłuższa trasa 180 km dość dynamicznie, wszystko ok

Po południu - kilka krótkich po mieście ok. 10 km i załączył się wentylator na max. tryb i nie schodził nawet po krótkiej trasie

Następnie postój na przejeździe kolejowym i wyskoczył komunikat o tym, że silnik ma za wysoką temperaturę (żółty warning) i za sekundę później (czerwony warning), że należy go wyłączyć natychmiast. Zatrzymałem i schłodziłem.

 

Sprawdziłem płyn w chłodnicy i był w połowie zbiorniczka wyrównawczego, czyli ok.

 

Dziwne rzeczy pokazuje temperatura płynu chłodzącego, już po tej akcji, silnik wyłączony. Raz rośnie w zakresie 99-116 za chwilę maleje 116-99 i tak w kółko.

Po wyłączeniu silnika dość długo jeszcze chodzi wentylator.

https://youtu.be/BCbBlgU640I

 

Auto nie ma DPFu (usunięty).

 

Jakieś pomysły, dzisiaj nie udało się podłączyć pod komputer, żeby sprawdzić jakie błędy wywala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.