Skocz do zawartości

BMW e46 cabrio VIN: WBABS11050JX64148


Rekomendowane odpowiedzi

Taki oto "sprzęt" pod ocenę... :8) m-pakiet nie "wyszedł' wraz z pojazdem z fabryki,ale sprzedawca to w ogłoszeniu napisał,po za tym to zawieszenie gwintowane Ta-Technix

to raczej "szału" nie ma,prawda? :roll:

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-m-pakiet-navi-169-h-k-skora-gwint-19-quot-m3-okazja-ID6yrpeR.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał również że dorzuca amortyzatory m-pakowe

więc jakby coś Ci się nie spodobało z ta-technixem to wrzucisz tamte,

a gwint do sprzedania. Nie rozumiem też tej tablicy z boku.

 

Musisz najpierw zadzwonić i dopytać o te rzeczy, o których on mówi

że powie tylko przez telefon.

Nie twierdzi też że auto bezwypadkowe, o to też bym dopytał.

Nie ma hard topa / nic o tym nie widziałem, mega istotny jest stan

tej szmacianki nad głową, też trzeba dopytać.

 

Wyposażenie ładne, te lampy poliftowe na tył to ze względu na przygodę?

 

VIN WBABS11050JX64148

Prod. Date 2001-05-04

Type code BS11

Type 320CI (EUR)

Series E46 (3 Series)

Body Type CABRIO

Steering LHD

Engine M54

Displacement 2.20

Power 125kw / 170hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery STOFF FLACHGEWEBE LEINENANTHRAZIT (E4AT)

options

S210A Dynamic stability control

S226A Sports suspension settings

S249A Multifunction f steering wheel

S313A Fold-in outside mirror

S320A Deleted, model lettering

S346A Chrome Line exterieur

S387A Wind deflector

S388A Softtop, black

S399A Softtop, electromech. all-autom.

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S434A Interior trim finishers

S441A Smoker package

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S473A Armrest front

S481A Sports seat

S494A Seat heating driver/passenger

S502A Headlight cleaning system

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S606A Navigation system Business

S630A Car phone with cordless receiver

S672A CD changer for 6 CDs

S674A Hi-Fi System Harman Kardon

S789A BMW LA wheel, Individual

L801A National version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S946A Dummy-SALAPA

Standard equipment

S255A Sports leather steering wheel

S520A Fog lights

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S550A On-board computer

S832A Battery in luggage compartment

S851A Language version German

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał mi ,że całe auto było malowane jeszcze u zachodnich sąsiadów,zero rdzy.Nic mu nie wiadomo o przeszłości wypadkowej;cytuję;

"Czy była gdzieś powypadkowa nie mam pojęcia, wszystkie systemy bezpieczeństwa normalnie działają, kontrolki od airbagów i takich słupków przy dachowaniu normalnie gasną więc wszystko jest aktywne" Mankamenty to ;alternator piszczy ,trzęsie tyłem[niby to wina złych opon,źle ułożone na feldze,do zmiany]i kilka jeszcze drobnych pierdół :8) ogólnie dobry kontakt ze sprzedawcą ,auto znane ze zlotów BMW,więc umawiam się i zobaczymy może to właśnie to moje będzie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli to cos pomoze to jak szukalem swojego auta a bylo to jakies 10ms temu to pamietam ze to cabrio tez wisialo wiec nie wiem czy caly rok wisi czy wtedy sie nie sprzedalo i dopiero teraz nowe ogloszenie jest

Dokładnie ,też pamiętam że było wystawione ,ale po zakończeniu czasu aukcji już się nie pojawiło i myślałem ,że zmieniło właściciela. :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zmieniło i nowy właściciel sprzed 10 mc sprzedaje? ;-)

 

Raczej nie ,bo w opisie jest;..."po długich poszukiwaniach samochód osobiście kupiłem i sprowadziłem w sierpniu 2014 z niemiec"

 

a pytanie do znawców silnika M54b 170KM. Czy olej żrą na potęgę? :duh: i to z zasady tak mają,czy w zależności jak się eksploatuje:?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pytanie do znawców silnika M54b 170KM. Czy olej żrą na potęgę? :duh: i to z zasady tak mają,czy w zależności jak się eksploatuje:?:

 

Miałem M54 2,2 przez lat 8 i mogę potwierdzić iż oleju trzeba dolewać - a jak dużo to zależy w jakim stanie jest silnik - jeden dolewa 1,5L/1000km a drugi 1,5L na 10000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

No więc byłem ,oglądałem,jeździłem i cóż można napisać? :) pierwsze wrażenie jak się zobaczy taką czarną,uglebioną bawarkę na 19-stkach mpakiet z beżowym wnętrzem to :cool2: ! :!: trzeba się nieźle starać żeby dostrzec jakieś wady.To tak jak zakochać się w pięknej dziewczynie :lol: czy wtedy widzi się jej wady? nic ,zero null .Tylko same zalety.Ale do rzeczy .Wizualnie maszyna super,lakier lśni,alusy w ładnym stanie,fotele SportSitze do lekkiego dopieszczenia i będą jak nówka,dach ładnie się składa,rozkłada.Minimalne przetarcia na zginaniu się pojawiają ,ale nie ma tragedii.Zawieszenie ciche ,sztywne[przejechaliśmy się kawałek po wiejskich niby to drogach i dało się całkiem spoko jechać]obawiałem się ,że koła będą trzeć po nadkolach,a podwozie trzeć po ziemi. Muza z Harman-Kardon to jest muza! choć zmieniarka w bagażniku 6CD padnięta,to duża navi ładnie się "otwiera "by zrobić "dojście do CD znajdującej się wewnątrz siebie.Trochę trzęsło powyżej 100km/h ale o tym już wiedziałem wcześniej,tak jak i o denerwującej rolce ,która hałasowała okropnie na zimnym . Niestety "wyszły" jeszcze inne ,ciut grubsze :norty: dolegliwości,które okazały się średnio ciekawe dla portfela potencjalnego nowego właściciela.

 

I tutaj dopytam szanownych kolegów;

 

-zrzucenie głowicy,wymiana uszczelki ,uszczelniaczy zaworowych ,ogólnie sprawdzenie przy okazji całej góry,regeneracja vanosa to zabawa opłacalna ,czy lepiej byłoby poszukać pewny drugi motor i przełożyć? choć w jednym i drugim przypadku to około 2-3 tysiaki na pewno,lekko licząc. :roll:

-jeśli remont to tylko BMW Expert Motorsport Wrocław ,bo myślę ,że dobrze panowie to robią :cool2:

-ktoś już taki zabieg ma za sobą? może coś powiedzieć? koszty,efekty?

 

nie ma rzeczy których nie można zrobić ,kwestia tylko czy to jest opłacalne? :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany uszczelniaczy nie zdejmuje się głowicy no chyba, że jest poważniejsza awaria?
Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.